مشارکت همگانی در برنامه های فرهنگی وقرآنی ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت تقویت برنامه های فرهنگی و قرآنی در طول ماه مبارک رمضان، گفت: مشارکت همگانی در برنامه های فرهنگی، هنری و قرآنی طی ماه مبارک رمضان ضروری است.

حجت الاسلام « احمد رضا شاهرخی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت:  تقویت برنامه های فرهنگی و قرآنی در طول ماه مبارک رمضان باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی افزود: مشارکت همه دستگاه ها در برنامه های فرهنگی و قرآنی طی ماه مبارک رمضان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان لرستان اظهار داشت: روحانیونی که هجرت کرده اند و درسراسر استان حضور پیدا کرده اند در برنامه هایشان شرکت کنید و با آنها همکاری داشته باشید.

 

وی ادامه داد: در این راستا علاوه بردستگاه های اجرایی باید سازمان های دولتی، غیر دولتی و مردم نهاد و جوانان، گروه های جهادی، جوانان انقلابی و بسیج نهایت همکاری را با این روحانیون مهاجر برای برنامه های فرهنگی و قرآنی که به بهتریت کیفیت برگزار می شود، مشارکت لازم را داشته باشند.

 

حجت اسلام شاهرخی ادامه داد:رمضان ماه بهارقرآن،برکت،رحمت ومغفرت،تقوا وبه خداپیوستن است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به فضیلت های ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه نزول کتب آسمانی وبرترین ماه سال نزدخداونداست که آرامش روان وجسم، مساوات بین فقیروغنی واحیاءفضایل اخلاقی ازمهمترین برکات آن است.

کد خبر 1162206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha