جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان نذورات رضوی در گیلان

شفیعی بابیان اینکه ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی در گیلان فعال است گفت : سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان نذورات رضوی در گیلان جمع آوری شد.‌

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «جواد شفیعی ثابت» امروز ( یکشنبه، ۱۴ فروردین ) در نشست با کانون تخصصی خدمت رضوی رسانه گیلان اظهار کرد: رسانه ها نقش ارزنده ای در ترویج فرهنگ رضوی دارند، الحمدالله بستر خدمت از طریق رسانه در آستان قدس رضوی فراهم شده است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با بیان اینکه گیلان ۱۹ کانون تخصصی خدمت رضوی دارد، گفت: بیش از ۱۰۰ کانون عمومی خدمت رضوی نیز در استان فعال است.

 

وی اذعان کرد: گیلان ۲ هزار خادمیار رضوی و ۴۰۰ یاور رضوی دارد.

 

شفیعی ثابت با اشاره به اینکه کانون های خدمت رضوی گیلان زیر مجموعه بنیاد کرامت رضوی در حال فعالیت هستند افزود: همه خادمیاران و یاوران رضوی به عشق امام رئوف بدون چشم داشت مالی در حال فعالیت هستند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان تصریح کرد: ۱۷ رابط کانون های خدمت رضوی در شهرستان های گیلان فعال شده است.

 

وی اضافه کرد: در عید قربان سال گذشته ۲۰۰ میلیون تومان گوسفند خریداری و بین نیازمندان گیلان توزیع شد.‌

 

شفیعی ثابت با بیان اینکه در طرح اطعام غدیر نیز ۲۴ میلیون تومان آستان قدس پرداخت کرد و مابقی از طریق کمک های مردمی و خیرین صورت گرفت خاطرنشان ساخت: در طرح آزادسازی زندانیان غیر عمد نیز ۱۰ میلیون کمک های مردمی جمع آوری و ۸۰ میلیون تومان توسط آستان قدس کمک شده است.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان اظهار کرد: گیلان رتبه دوم و سوم کشوری را با فعالیت های گسترده که توسط خادمیاران رضوی ثبت شد، کسب کرد.‌

 

وی با اشاره به اینکه گیلان از نظر تعداد خادمیاران رضوی رتبه ۲۴ کشور را دارد، گفت: اما به دلیل فعالیت های گسترده جز برترین ها محسوب می شود.

 

شفیعی ثابت به اجرای طرح جامه مهربانی اشاره کرد و بیان داشت: این طرح از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۵ فروردین با هدف کمک به محرومین در آستانه سال جدید ادامه داشت.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی گیلان با تاکید بر اینکه در این طرح ۱۳۰ خادمیار فعال بودند خاطرنشان ساخت: در طرح جامه مهربانی ۱۰ میلیون تومان کمک های نقدی جمع آوری شد اما حدود ۹۰ میلیون تومان خدمات از جمله پوشاک و کفش توسط خادمیاران رضوی در گیلان ارائه شد.

 

وی ادامه داد: سال گذشته بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از طرف آستان قدس رضوی به گیلان اختصاص یافت.‌

 

شفیعی ثابت خاطرنشان ساخت: سال گذشته ۵۰۰ میلیون تومان نذورات مردمی نیز از گیلان به آستان قدس رضوی واریز شد.‌

 

در پایان این نشست از خادمیاران فعال رضوی حوزه رسانه تجلیل شد.

کد خبر 1162355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha