تکریم ارباب رجوع اولویت مجموعه قضایی فارس است

حجت الاسلام موسوی گفت: تکریم ارباب رجوع اولویت مجموعه قضایی فارس است و این مجموعه برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پشتیبانی از تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 16 فروردین) در اولین دیدار عمومی در سال جدید گفت: تکریم ارباب رجوع اولویت مجموعه قضایی فارس است و این مجموعه برای تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) پشتیبانی از تولید و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را با جدیت بیشتری دنبال خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: با هدف تحقق این امر، پیگیری مشکلات کارآفرینان و برگزاری ملاقات های دوره ای با صاحبان شرکت های دانش بنیان در دستور کار به طور جدی قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: اجرای سریع و به موقع قانون و احکام قضایی، موجب افزایش اعتماد مردمی به دستگاه قضایی می شود و دیدارهای مردمی در این خصوص نقش موثری دارد.

خاطر نشان می شود، متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می توانند در روزهای اول هفته در ساعات اداری با در دست داشتن آرا و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس در میدان «شهدا» در شیراز مراجعه کنند و ملاقات های عمومی روزهای سه شنبه در ساختمان مرکزی دادگستری فارس برگزار می شود.

کد خبر 1163009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha