آموزش و اغنا به جای اقدام امنیتی در برابر بد حجابی انجام می شود/ کاهش جرائم در نوروز

سردار میرحیدری با اشاره به اجرای طرح سلمان محمدی گفت: آموزش و اغنا به جای اقدام امنیتی در برابر بد حجابی با فعالیت های مشاوره ای و فرهنگی در استان اصفهان انجام می شود.

سردار «محمدرضا میرحیدری« در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به ترویج بد حجابی و کشف حجاب در انظار عمومی توسط گروه های مختلف ضد انقلاب و اسلام و یا افراد فریب خورده فضای مجازی اظهار داشت: پلیس سیاست آموزش، اغنا، فرهنگ سازی را پیش از اقدامات مقابله ای به کار گرفته است.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: طرح سلمان محمدی با همین هدف در کلانشهر اصفهان در ایام نوروز اجرا و در طول سال نیز ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این خصوص با پلیس همکاری دارد، تصریح کرد: 120 ایستگاه برای این اقدام در سطح شهر پیش بینی و آموزش و مشاوره برای نسل جوان انجام شده است.

 

سردار میرحیدری تاثیر این اقدامات را برای افراد فریب خورده کارآمد دانست و اذعان داشت: بی اطلاعی و ناشناختگی مفاهیم اعتقادی و دینی سبب انحراف و سو استفاده از احساسات جوانان شده است.

 

 

کاهش جرائم درنوروز 1401

 

وی به اقدامات نوروزی پلیس اشاره کرد و گفت: با افزایش حجم سفرها و نوروز متفاوت در استان اصفهان پلیس نیز خدمات رسانی خود را متفاوت و به صورت گسترده در ایجاد نظم ترافیکی و امنیت مردم ارائه داد.

 

فرمانده انتظامی استان اصفهان همکاری مردم در کاهش تصادفات و افزایش امنیت را مهم خواند و یادآور شد: در طول نوروز 129 هزار تماس با فوریت های پلیسی استان برقرار شد که 42 درصد آن عملیاتی و بیش از 50 درصد آن

راهنمایی و مشاوره بود.

 

وی کاهش 50 درصدی جرائم اقتصادی، 40 درصدی جرائم خشن، 27 درصدی نزاع و درگیری و 13درصدی جعل مدارک و بیش از 30 درصدی سرقت ها را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه امنیت بیان کرد.

 

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: این کاهش جرائم در مقایسه به سال گذشته در حالی رقم خورده که میزان سفرها و دید و بازدید مردم افزایشی بوده است.

 

وی در خصوص تصادفات در سطح راه هاری شهری و بین شهری گفت: در شهرهای استان اصفهان  12 نفر جان خود را از دست دادند شمار جان باختگان با 52 درصد کاهش بوده است.

 

رئیس پلیس استان اصفهان با اشاره به بیش از 540 تصادف در جاده ها گفت: 36 نفر جانباختند که 16 درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.

کد خبر 1163208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha