شهادت یک اتفاق نیست بلکه یک انتخاب است و خداوند متعال اهل شهادت را خود برمی‌گزیند

حجت الاسلام برقراری گفت: شهادت یک اتفاق و یک تصادف نیست بلکه یک انتخاب است و خداوند متعال اهل شهادت را خود برمی‌گزیند واین مزد و نتیجه یک عمر تلاش خالصانه، بی منت و گمنامی است .

 به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر« حجت الاسلام محمد باقر برقراری  »شب گذشته ۱۹ فروردین ماه در مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم امام رضا(ع) در مسجد شهید مطهری ملایرگفت:  دشمنان این نظام از همان ابتدای انقلاب اسلامی با تبلیغات  سوء بر ضد روحانیت  همواره به دنبال این بودند تا چهره روحانیت را  در بین مردم و جامعه منفور کنند.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید و تعداد زیادی از شهدای روحانی شکل گرفته و بقا و تداوم پیدا کرده است افزود: بیش از 3هزار و 500 شهید از شهدای دفاع مقدس شهدای  روحانی هستند و تاریخ  این کشور  با شهادت علما و روحانیونی چون شخ فضل الله نوری ، شهید مدرس،  شهید نواب صفی و  شهید مطهری و.. ادامه داشته و  تداوم خواهد داشت.  

وی با بیان اینکه روحانیت ما  امروز در کنار مردم بوده و با مشکلات اقتصادی مردم کاملا آشنا بوده و خودشان نیز با مشکلات  اقتصادی زندگی می‌کنند و خودشان هم عمل خدمت را به دوش می‌کشند  تا یک مرحمی  بر زخم‌های  اقتصادی کشور  باشد افزود:امروز دشمن یک روحانی انقلابی و جهادی پیرو خط امام و رهبری را که در مناطق حاشیه شهر به مردم خدمت می‌کند هدف قرار می‌دهد.

  حجت الاسلام برقراری شهادت را مرگ  با افتخار و سر بلند دانست و تصریح کرد: شهادت یک اتفاق و یک تصادف نیست بلکه یک انتخاب  است و خداوند متعال اهل شهادت را خود برمی‌گزیند.واین مزد و نتیجه  یک عمر تلاش خالصانه، بی منت و گمنامی  است و خوشا به حال کسانی که در چنین راهی به شهادت می‌ رسند  و همین خون‌هاست که پیکره جهان اسلام را تقویت می کند.

وی روحانیت را  خاری در چشم دشمنان دانست و گفت: دشمن با اصل اسلام مشکل دارد و این به خاطر این است که علمای ما  علم اسلام جهادی را به دوش می‌کشند و این  لباس روحانیت لباس مقدسی که روحانیت همیشه آماده شهادت است  و از علمای بزرگ به یادگار رسیده است.

حجت الاسلام برقراری  حرکتهای کورکورانه دشمن را بی اثر برشمرد و گفت:  این خونهای مطهر اثر گذاریش بیشتر می‌شود و  واین حرکات مقاومت و ایستادگی ملت ایران را بیشتر می کند .

وی هدف دشمن را  این حرکات،  فتنه انگیزی در صف مستحکم مسلمانان و ایجاد  فتنه و جنگ داخلی برشمرد و گفت: دشمنان می‌خواهند کشورهای اسلامی را به جان هم بیندازند و  و باید مراقب حرکات این شیاطین که در راس آن شیطان بزرگ آمریکا است باشیم.

 

حجت الاسلام برقراری   با بیان اینکه آل سعود امروز جیره خوار آمریکا شده و  با خرید تسحیلات نظامی از آمریکا چند سال مردم  بی دفاع یمن را مورد حمله قرار داده و به خاک وخون کشیده گفت: آمریکا با فروش تسلیحات نظامی خود به عربستان آن هم با هزینه‌ ای گزاف  فقط به دنبال منافع خود بوده و ما به آل سعود می‌گویم دیگر وقت آن رسیده که بیدار شود و به آغوش اسلام برگردد و آیا این برایش تجربه نشده که از ناحیه آمریکا هیچ سودی به آن ها نمی‌ رسد.

وی  با اشاره به حرکت جهادی نیروهای مومن و روحانیون در کشور گفت: طی چند سال اخیر برنامه های جهادی بسیار گسترش یافته و مطمئنا   در ادامه راه و خون مطهر این شهدای روحانی حرکات جهادی بیش از گذشته تداوم خواهد داشت.

کد خبر 1163911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha