برپایی کرسی تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر

هاشمی گفت: برپایی کرسی تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر یکی از برنامه های مهم ما در طول رمضان است تا انس بیشتری با قرآن ایجاد شود.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری از فیوضات این ماه در راستای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و عمل به فرامین قرآن و واجبات باید بیش از پیش اهتمام داشته باشیم که این مهم در دستور کار است.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) گراییل محله بهشهر افزود: جوانان و اعضای کانون‌ فرهنگی هنری این مسجد در تمامی برنامه ها حضور پر زنگ و فعال دارند و در طول ماه رمضان هم فعال در برنامه‌های مختلف حاضر می شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: غبارروبی مساجد برای ورود به ماه مبارک رمضان یکی از اقدام فرهنگی است که هرساله به مناسبت ماه میهمانی خدا با حضور جوانان اعضای کانون، نمازگزاران  انجام می شود و امسال هم اجرایی شد و در ادامه راه برنامه های جزء خوانی قرآن، اقامه نماز جماعت و دیدار با خانواده شهدا و متوفی در دستور کار است.

 

هاشمی گفت: برپایی کرسی تلاوت قرآن در ماه مبارک رمضان در کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر یکی از برنامه های مهم ما در طول رمضان است تا انس بیشتری با قرآن ایجاد شود.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و قرآنی در طول ماه مبارک رمضان با قوت بیشتری از قبل انجام می شود و تمام تلاش ما برای افزایش انس با قرآن و مسجد وخدا در این ماه مبارکو  استمرار آن در طول سال است.

 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه ویروس کرونا همنان ادامه دارد؛ بسیاری از برنامه ها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و توزیع بسته های معیشتی هم از دیگر برنامه های ما در طول ماه مبارک رمضان برای کمک به نیازمندان است.

کد خبر 1164057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha