مدیران در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر رفع مشکلات مردم، گفت: مدیران باید کار مردم را جدی بگیرند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» عصر امروز شنبه (۲۰فروردین) در جلسه شورای اداری مازندران به شعار ابلاغی مقام معظم رهبری اشاره و تحقق شعار رهبری را با رویکرد علم و دانش ضرورت دانست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مدیران باید کار مردم را جدی بگیرند و در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند، افزود: دانش بنیان کردن تولید در بخش اقتصاد و صنعت امری لازم و ضروری است.

 

وی با بیان اینکه شعار سال نشان دهنده توجه رهبر معظم انقلاب به اقتصاد و معیشت مردم است، گفت: شعار سال باید مدنظر مسئولان کشور و تولید یکی از مهمترین راه های حل معضل بیکاری قرار گیرد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به برخی از ناامنی ها در اراضی کشاورزی اشاره کرد و ضمن قدردانی از نیروی انتظامی افزود: دستگاه قضایی مسئول برخورد با سارقان و خاطیان است. البته قانون بازدارنده برای اجرای احکام از سوی مجلس شورای اسلامی نیاز است.

 

 وی به ولنگاری های فرهنگی اشاره کرد و گفت: نمی توان به اسم شادی، زن و مرد در جش ها مختلط شوند.

کد خبر 1164207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha