بزرگ‌نمایی مشکلات، ناامیدی در جامعه را به همراه دارد/دانش بنیان برای رفع مشکلات

نورصالحی با اشاره به روحیه امید در جامعه گفت: بزرگ‌نمایی مشکلات، ناامیدی و نارضایتی در جامعه را به همراه دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از اصفهان، «محمد نورصالحی« در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر اصفهان به نیازهای معنوی مردم و تقویت امیدواری در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: روحیه امید در جامعه زمینه ساز پیشرفت و توسعه در عرصه های مختلف را رقم می زند.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: بزرگ نمایی مشکلات، ناامیدی و نارضایتی در جامعه را به همراه دارد که این چنین اتفاقی بر پیکره جامعه ضرر می زند.

وی ایجاد یاس و ناامیدی را حربه دشمن برای براندازی نظام برشمرد و اذعان داشت: با چنین وضعی نیاز به ایجاد امیدواری است که مسئولان با توجه به وعده های خود و دوری از سیاه‌نمایی امیدواری را توسعه دهند.

نورصالحی اضافه کرد: ایجاد امیدواری در بین نسل جوان جامعه به پیشرفت آن ها و جلوگیری از انحراف و نارضایتی کمک خواهد کرد.

 

دانش بنیان برای رفع مشکلات

 

وی به نامگذاری سال اشاره کرد و اذعان داشت: مدیریت شهری در این حوزه وارد شده و در قالب تفاهم نامه با شهرک علمی و تحقیقاتی زمینه تعامل با شرکت های دانش بنیان برای رفع دغدغه های شهر را فراهم ساخته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و علوم روز جامعه برای رفع دغدغه های شهر مثل فرونشست، الودگی، آسیب های اجتماعی و تبدیل نصف جهان به قطب شرکت های این حوزه استفاده می شود.

وی به اقدامات نوروزی و آب درون رودخانه اشاره کرد و ابراز داشت: این موضوع بر تقویت گردشگری و نشاط مردم و همچنین کشاورزی حق آبه داران اثر گذاشت که البته سهم فضای سبز شهر را در حوزه آب باید دید.

کد خبر 1164502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha