۳۷ درصد گردشگران بیش از سه بار به اصفهان سفر کردند/توصیه برای سفر به اصفهان

قاسم زاده گفت: ۳۷ درصد گردشگران نوروزی امسال بیش از سه بار و ۴۶ درصد برای اولین بار به اصفهان سفر کرده بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، علی قاسم زاده در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان به نتایج نظرسنجی ها و بررسی سفرهای نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت: پس از دو سال شرایط سخت کرونایی، امسال نوروز متفاوتی را تجربه کردیم که افزایش حجم سفرها را به همراه داشت.

شهردار اصفهان افزود: تلاش زیادی برای خدمات رسانی به مسافران با همکاری مردم در مدیریت شهری صورت گرفت که رضایت‌مندی را به همراه داشت.

وی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های گردشگری اصفهان گفت: : 37 درصد گردشگران نوروزی امسال بیش از سه بار و 46 درصد برای اولین بار به اصفهان سفر کرده بودند و میزان ماندگاری در این استان روند افزایشی داشته است.

قاسم زاده اضافه کرد: 850 هزار نفر در این شهر اسکان داشته اند و بالای 30 درصد هم از منازل اقوام و آشنایان خود برای اسکان در این دیار بهره گرفته بودند.

وی شادی و نشاط در بین مردم را شایسته دانست و اذعان داشت: با وجود شرایط سخت کرونایی و تحمیل تحریم های علیه انقلاب اما نشاط و شادابی در بین مردم وجود دارد.

شهردار اصفهان وجود نقد به برخی از برنامه های شهرداری را نشان از زنده بودن شهر دانست و یادآور شد: برای رفع این چالش و دغدغه ها برنامه ریزی بهتری در آینده خواهیم داشت.

 

توصیه برای سفر به اصفهان

وی با اشاره به رضایتمندی مردم نسبت به سفر به اصفهان خاطرنشان کرد: 90 درصد مسافران سفر به نصف جهان را به دیگر مردم توصیه کرده اند.

قاسم زاده این شهر را مقصد سفرهای توریست داخلی و خارجی دانست و تصریح کرد: اصفهان قطب گردشگری در عرصه ملی و بین المللی است که دبیرخانه ستاد گردشگری آن دائمی خواهد شد.

 

کد خبر 1164527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha