لزوم ارائه بسته قانون خدماتی دستگاه‌ های اجرایی فارس به شرکت‌ های دانش بنیان

ایمانیه گفت: دستگاه‌ های اجرایی فارس تا پایان فروردین جاری فرصت دارند تا بسته‌ ای از محدوده قانون خدماتی خود را به شرکت‌ های دانش بنیان ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در نشست با شرکت‌ های دانش ‌بنیان گفت: موضوع اشتغال دانش ‌بنیان و مبتنی بر دانش مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال جدید است و این جلسه فرصتی برای اعلام مشکلات شرکت های دانش بنیان برای رسیدگی به آنهاست.

استاندار فارس افزود: فارس در زمینه فعالیت‌ های دانش‌بنیان اقداماتی به انجام رسانده و جلسه امروز صرفا با هدف تحقق شعار سال و افزایش کمی شرکت ‌ها نیست بلکه برای کسب نتیجه بهتر در پی انجام کار ریشه‌ ای و علمی هستیم.

وی اضافه کرد: در زمینه آموزش فناوری باید از دوران مدرسه اقدام کرد و لازمه کار کردن دانش ‌بنیان، آموزش مطلوب است محتوای مشخصی در دوره های آموزشی باید در نظر گرفته شود.

ایمانیه از فعال شدن پنجره واحد اعطای مجوز به شرکت های دانش ‌بنیان در فارس خبر داد و بیان کرد: دستگاه‌ های اجرایی فارس تا پایان فروردین جاری فرصت دارند تا بسته‌ ای از محدوده قانون خدماتی خود را به شرکت‌ های دانش بنیان ارائه کنند.

وی ادامه داد: مرکز رسیدگی به شکایات شرکت ‌های دانش بنیان در فارس نیز باید در نظر گرفته شود و با نگاه جدید، مشکلات مربوط به بانک ‌ها نیز در این حوزه کاسته خواهد شد.

کد خبر 1164549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha