وجود ۳۰ وقف مرتبط با ماه مبارک رمضان در شهرستان قاین

حجت الاسلام رمضان پور با بیان اینکه ۳۰ وقف مرتبط با ماه مبارک رمضان در شهرستان قاین وجود دارد، گفت: ۶ بقعه متبرکه در این شهرستان میزبان برگزاری طرح «ضیافت الهی» هستند.

حجت الاسلام «علی رمضان پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم سازمان اوقاف در طول سال برگزاری طرح «ضیافت الهی» است که طی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین با بیان اینکه ۶ بقعه متبرکه در این شهرستان میزبان برگزاری طرح «ضیافت الهی» است، افزود: در پنج بقعه متبرکه مبلغ بومی و در یک بقعه مبلغ اعزامی از قم فعالیت دارند.

 

 

وی در ادامه بیان کرد: در طرح ضیافت الهی مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم و تفسیر، سخنرانی در بقاع متبرکه و همچنین افطار و اطعام روزه داران با همکاری خیرین و از محل موقوفات به تعداد ۵۰۰ پرس برابر نیات واقفین در شب های قدر انجام خواهد شد.

 

 

حجت الاسلام رمضان پور در خصوص تعداد وقف های مرتبط با ماه مبارک رمضان در شهرستان قاین عنوان داشت: تعداد ۳۰ وقف مرتبط با افطاری و اطعام روزه داران در شهرستان قاین به ثبت رسیده است.

 

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه قاین در پایان به تعداد وقف های جدید از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ وقف جدید در شهرستان قاین به ارزش ریالی آن ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال با نیات توسعه مسجد جامع روستای نوغاب پسکوه و توسعه مهدیه روستای نوغاب پسکوه ثبت شد.

 

 

کد خبر 1164637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha