مردم در روز جهانی قدس،  فارغ از هرگونه جناح بندی سیاسی به حمایت از فلسطین به میدان بیایند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران گفت: در روز جهانی قدس، احزاب و تشکل های مردمی فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی به حمایت از فلسطین به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان تهران در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس با اشاره به شهادت دو روحانی در عملیات تروریستی حرم رضوی گفت: خون مطهر شهدای روحانیت چراغ راه و خنثی کننده توطئه های دشمنان خواهد بود.


وی در خصوص مراسم روز جهانی قدس اظهار داشت: با ابتکار امام راحل این روز در حمایت از قدس شریف در تاریخ ماندگار شد، همه دنیا اعم از مسلمان و غیر مسلمان از فلسطین حمایت کنند، و مردم دنیا همه در این حرکت سهیم شوند.


حجت الاسلام محمودی در خصوص برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: خوشبختانه با کاهش موج ششم کرونا مقرر شده است که راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار و احزاب و تشکل های مردمی فارغ از هر گونه جناح بندی به حمایت از این مردم مظلوم بیایند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شرایط امروز قدس شریف و فلسطین اشغالی با عملیات های استشهادی بسیار پیچیده است و این عملیات ها باعث کابوس اسرائیل و حامیان آنها شده است و کشورهای بعضا اسلامی و دوست فلسطین با رویکرد خود به سمت رژیم جعلی اسرائیل متمایل شده اند و ما باید با شیوه های جذاب و نو پیام خود را به دنیا در حمایت از این مردم مظلوم برسانیم.


وی با اشاره به فضاسازی شهری و نصب المان های قدس شریف و حمایت از فلسطین در جمعه آخر ماه مبارک رمضان گفت: در مسیر راهپیمایی و مکان پایانی برنامه های جذاب و متنوعی پیش بینی شده است و این مسیر در شهرستان ورامین از میدان امام حسین(ع) به سمت مصلی برگزار خواهد شد.


امام جمعه موقت ورامین در  پایان با اشاره به برنامه های این روز تاریخی و استفاده از همه امکانات خصوصا ظرفیت های مردمی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی، ابتکارات دانشجویی و دانش آموزی و هنرمندان، ساخت کلیپ، کاریکاتور، مونشن گرافی برپایی ایستگاه های فرهنگی ( دست نوشته و دل نوشته ها، ساخت نمادهای مقاومت) استفاده از ظرفیت مساجد، بسیج، واحدهای تولیدی می توان در این روز به کار گرفت.

کد خبر 1164809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha