۲۰۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود

شیبه با بیان اینکه ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح شهید سلیمانی میان نیازمندان خوزستان توزیع می‌شود گفت: در مرحله اول این طرح در سال جدید، ۱۲ هزار بسته معیسشتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در اولین مرحله رزمایش کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان امروز (سه‌شنبه ۲۳ فروردین) در مصلای مهدیه امام خمینی اهواز با حضور «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در استان و «سردار نعمت‌الله‌ باقری» جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان برگزار شد، 12 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

 

«جمال شیبه» در این مراسم اظهار کرد: بیماری کرونا به دغدغه‌ای برای محرومان و نیازمندان تبدیل شده بود که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری یک جریان عظیمی در کشور جهت توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا ایجاد شد و نقش خیرین در این زمینه بی‌نظیر بود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمنینی (ره) خوزستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر گسترش این جریان تاکید داشتند و قطعا این اقدام سال به سال بزرگتر خواهد شد افزود: امسال همزمان با حلول ماه مبارک رمضان مجموعه کمیته امداد استان پویشی تحت عنوان ایران همدل به ویژه طرح شهید سلیمانی را با هدف کمک به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا راه‌اندازی کرد که اکنون مرحله اول در سال جدید این پویش با توزیع 12 هزار بسته معیشتی و با شعار اطعام مهدوی، افطاری ساده در حال برگزاری است.

 

شیبه تصریح کرد: امید است با مشارکت خیران، مردم سخاوتمند، گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه 188 هزار بسته معیشتی دیگر نیز بین نیازمندان توزیع کنیم.

 

کد خبر 1165263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha