ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی کار دشمن است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی را کار شیطان دانست و گفت: شیطان اصلی آمریکا است و مسلمین باید در مقابل توطئه‌های شیطان هوشیار و بصیر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ارومی» امروز(پنجشنبه، ۲۵ فروردین) در مراسم یادبود شهدای روحانی جهادگر حرم مطهر امام رضا(ع) شهیدان حجت‌الاسلام محمد اصلانی و محمد صادق دارایی که در مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد، اظهارکرد: خداوند متعال بلندترین درجه عالم را به این روحانیون جهادگر اعطا کرد.

 

امام جمعه بندر آستارا افزود: این شهدای والامقام با دهان روزه در حرم مطهر امام رضا(ع) و به دست دشمنان اسلام به شهادت رسیدند و خداوند این توفیق را به هر کسی اعطا نمی‌کند.

 

وی با بیان‌اینکه پیشتازی روحانیت در عرصه علم و عمل و شهادت و جهاد در جنگ تحمیلی به اثبات رسیده است، تصریح‌کرد: شهیدان اصلانی و دارایی افراد خوشنامی در میان مردم بودند، انقلاب در مسیر خود تا رسیدن به دست امام زمان(عج) نیاز به خون مجاهدان دارد و شهیدان اصلانی و دارایی با شهادت خودشان جریان ساز شدند.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه دشمن هر روز برای ضربه زدن به اسلام و ایجاد اختلاف بین مسلمین نقشه می‌کشد، گفت: دشمن با به شهادت رساندن روحانیون اهل تسنن و تشیع می‌خواهد بین پیروان شیعه و سنی تفرقه بیاندازد تا به اهداف‌ شوم خود برسد اما سخت در اشتباه است و نتیجه‌ای نمی‌گیرد و آنچه نصیبش می‌شود یاس و ناامیدی است.

 

امام جمعه بندر آستارا، ایجاد تفرقه و فتنه‌انگیزی را کار شیطان دانست و خاطرنشان‌کرد: شیطان اصلی آمریکا است و مسلمین باید در مقابل توطئه‌های شیطان هوشیار و بصیر باشند.

 

گفتنی است، این مراسم که به همت ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی، امام جماعت، هیئت امنای مسجد، هیئت رزمندگان اسلام، پایگاه مقاومت بسیج شهید شیارکار، کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت محمد رسول‌الله(ص) برگزار شد با مداحی خلیل خوبکار و سینه‌زنی حاضرین همراه بود.

 

کد خبر 1165929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha