کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) ۷۲ بسته معیشتی توزیع کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از توزیع ۷۲ بسته معیشتی به نیت شهدای کربلا همزمان با ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 72 بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه به نیت شهدای کربلا همزمان با ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: این کمک مومنانه به همت خیرین، مرکز نیکوکاری شهدای کربلا محله پیرمادر و اعضای پایگاه شهید علی بشیری و کانون الزهرا (س) تهیه شده بود.

 

وی افزود: این بسته شامل برنج، نان لواش، عدس، قند، شکر، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

 

سیدی خاطر نشان کرد: بسته به ارزش 500 میلیون ریال بود که در اختیار خانواده های بی بضاعت و نیازمند محله پیرمادر قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) یادآور شد: مرکز نیکوکاری شهدای کربلا محله پیرمادر در تامین مالی این کمک خیرخواهانه نقش مهمی داشت و از همه خیرین دعوت می شود تا با واریز کمک ها و نذورات خود به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۹۵۷۴ به نام مرکز نیکوکاری شهدای کربلا از نیازمندان حمایت کنند.

 

سیدی بیان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا این کانون در مناسبت های ملی و مذهبی تلاش کرده تا بسته های معیشتی را به همت خیرین و اعضای کانون تهیه و در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهد.

 

کد خبر 1166285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha