حضور بزرگترین انتشارات خاورمیانه در نمایشگاه قرآن/چاپ قرآن با تیراژ ۱۰ هزار نسخه

دلکان با بیان اینکه "اسوه" بزرگترین انتشارات خاورمیانه است، گفت: این انتشارات سالانه ۱۰ هزار نسخه قرآن چاپ می کند.

میکائیل دلکان، مسئول غرفه اتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: اسوه جزو بزرگترین چاپخانه های خاورمیانه است و ترجمه های مختلف قرآن چون ترجمه بهرام پور، استاد امامی، بختیاری نژاد، الهی قمشه ای، انصاریان و مشکینی را منتشر می کند.

 

وی با بیان اینکه انتشارات اسوه سبک های مختلف رحلی، وزیری، انجیلی،‌ کیفی و جیبی را چاپ می کند، تصریح کرد: این انتشارات انواع و اقسام مفاتیح و نهج البلاغه را تفسیر و ترجمه می کند.

 

دلکان با اشاره به اینکه انتشارات اسوه کتاب های جدید زیادی چاپ کرده است،‌ گقت: یکی از این کتابها "مفاتیح و مستند" است که چند دعا ضمیمه نهج البلاغه بوده است که به آن اضافه شده است. همچنین صخیفه سجادیه و قرآن ترجمه محمودیان و قرآن ترجمه مشکینی از دیگر گتب جدید این انتشارات است.

 

مسئول غرفه اتشارات اسوه در بیت و نهمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: این انتشارات قرآن با تیراژ ۱۰ هزار نسخه چاپ می کند که این کتاب ها در کشورهای حوزه خلیج فارس و سراسر کشور به ویژه فروشگاه های قم و تهران توزیع می کنیم.

 

وی درباره مشکلات موجود در حوزه چاپ به موضوع گرانی کاغذ اشاره کرد و گفت: چاپ کتاب نسبت به سال های گذشته به دلیل این مشکل بسیار کاهش یافته است.

کد خبر 1166880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha