کمک ۲ میلیاردی خیرین شهرستان میرجاوه در جشن گلریزان

مدیر ستاد دیه سیستان وبلوچستان گفت: در جشن گلریزان شهرستان مرزی با همکاری فرماندار میرجاوه، ۲میلیارد ریال توسط مردم خونگرم و خیر شهرستان مرزی میرجاوه به ستاد دیه پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، شانزدهمین جشن گلریزان سیستان وبلوچستان در شهرستان مرزی میرجاوه با حضور مدیر ستاد دیه استان به ریاست مهندس جمشیدزهی فرماندار محترم شهرستان میرجاوه و معتمدین و ریش سفیدان و علمای تشیع و تسنن و کلیه اعضای شورای اداری شهرستان میرجاوه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

 

مهندس جمشیدزهی فرماندار محترم شهرستان میرجاوه با قدردانی از همه نیکوکاران و خیرین نیک اندیش و خداجو افزود:  اعمال نیکوکاران موجب زندگی عزت‌مندانه و برکات فراوان هم برای خود نیکوکار و هم برای فردی که  از بند زندان آزاد می‌کند و نیز خانواده زندانیان جرائم غیرعمد می‌شود.

 

وی اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران از بندگان خوب خدا هستند که با تاسی از ائمه اطهار (ع) در همه ایام سال و در موضوعات مختلف بویژه در ماه میهمانی خدا پیش قدم هستند و حضور در جمع این عزیزان برایم، مایه افتخار است.

 

نماینده عالی دولت در میرجاوه با برشمردن آسیب های ناشی از زندانی شدن افراد مرتکب به جرائم غیر عمد به خود ِ فرد، خانواده و جامعه، گفت: حس خوب آزادی فردی که بدون اراده ، مرتکب عملی شده و به کانون گرم خانواده برگشته؛ بی نظیر است و باید از این بابت از حضور نیکوکاران و خیرین قدردانی کنیم.

 

سیدعبدالحسین سجادی مدیر محترم ستاد دیه استان سیستان وبلوچستان نیز در این جلسه گفت در سال گذشته ۲۰۷ زندانی غیر عمد با کمک خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند و امروز هم در جشن گلریزان شهرستان مرزی با همکاری خوب فرماندار محترم میرجاوه ۲میلیارد ریال توسط مردم خونگرم و خیر شهرستان مرزی میرجاوه به ستاد دیه پرداخت شد.

کد خبر 1166942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha