برپایی نمایشگاه قرآن فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) با ۴۰ غرفه

نداف گفت: نمایشگاه قرآن استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) تا ۵ اردیبهشت‌ با ۴۰ غرفه و برنامه‌ های مختلف فرهنگی و قرآنی برپا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «احمدرضا نداف»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه قرآن استان فارس در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه پس از وقفه چند ساله به ‌دلیل کرونا، روز گذشته همزمان با ولادت امام حسن (ع) شاهد افتتاح نمایشگاه قرآن استان فارس در این حرم مطهر بوده ایم.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: نمایشگاه قرآن استان فارس با ۴۰ غرفه فعالیت خود را با استفاده از ظرفیت موسسات و خانه ‌های قرآنی و گروه ‌های تولید محتوا، عفاف و حجاب و تولید محصولات فرهنگی آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: نمایشگاه قرآن استان فارس تا 5 اردیبهشت‌ در صحن «حضرت معصومه (س)» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) میزبان بازدید کنندگان خواهد بود.

نداف اعلام کرد: در این نمایشگاه همچنین برنامه‌ های مختلف فرهنگی و قرآنی متناسب با شب ‌های قدر، شهادت حضرت علی (ع) و ... نیز برگزار خواهد شد و با اجرای برنامه ‌های چاووش‌ خوانی و نمایش‌ های خیابانی مذهبی و برپایی نشست‌ های تخصصی همراه است.

 

کد خبر 1167212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha