ارائه روزانه ۱۵۰ نفرساعت خدمات مشاوره در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

رزاقی گفت: بخش مشاوره‌های قرآن‌بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن کریم روزانه با حضور ۳۰ مشاور ۱۵۰ نفرساعت خدمات مشاوره‌ای به بازدیدکنندگان از این تفرج‌گاه مذهبی ارائه می‌کند.

فاطمه سادات رزاقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره برنامه های بخش مشاوره های قرآن‌بنیان، اظهار کرد: این بخش با رویکرد مذهبی و برای نخستین بار به صورت مجزا و مستقل از دیگر بخش ها در نمایشگاه قرآن فعال شده و به بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی خدمات مشاوره ای ارائه می کند.

 

قائم مقام بخش مشاوره های قرآن بنیان نمایشگاه بین المللی قرآن ادامه داد: محورهای تربیت فرزند، تحصیلی_شغلی، فردی، زوجین، پیش از ازدواج و حقوقی (حقوق خانواده) شش محوری است که کارشناسان و مشاوران بخش که همگی دارای مدارک تحصیلی دکتری و یا کارشناسی ارشد روانشناسی و مشاوره با اولویت تحصیلات حوزوی هستند، در آنها به مراجعان مشاوه می دهند.

 

وی درباره ساعاتی که روزانه در این بخش خدمات مشاوره ای ارائه می شود، گفت: از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه بالای 150 ساعت نفرمشاوره در این بخش با حضور 30 مشاور ارائه می شود.

 

رزاقی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مشاوران بخش ثابت هستند، گفت: چون برخی از استادان امکان حضور دوهفته ای را در بخش نداشتند به اقتضاء شرایط و محورهای مشاوره از آنها در برخی شب ها بهره مند می شویم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمات بخش مشاوره های قرآن بنیان بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم به همت موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی (خاتم) ارائه می شود و تلاش داریم این طرح پایلوت در نمایشگاه قرآن را در طول سال به طور مستمر اجرا کنیم.

 

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه پذیرای بازدیدکنندگان از این تفرجگاه مذهبی است.

کد خبر 1167648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha