سبک متفاوت آموزش قرآن به کودکان با اپلیکشن آیه‌ها و ستاره‌ها

حسینی با اشاره به حضور موسسه نورالمجتبی(ع) در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم،گفت: اپلیکیشن «آیه‌ها و ستاره‌ها» اپلیکشن اختصاصی آموزش قرآن به کودکان است و سبک متفاوت و به روزی دارد.

سید محمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، اظهار کرد: موسسه نورالمجتبی(ع) در بخش  فضای مجازی و فرهنگ دانش بنیان در نمایشگاه قرآن کریم حضور دارد.

 

معاون پژوهشی موسسه نورالمجتبی(ع) اظهار کرد: این موسسه از سال ۱۳۹۲فعالیت خود را در زمینه آموزش مجازی معارف اسلامی آغاز کرد تا امروز با رصد بهترین سامانه های آموزش مجازی دنیا سامانه آموزشی علمی با نام ایمانور را ایجاد کرده است که این سامانه با بهره مندی از بهترین اساتید چهره در زمینه معارف اسلامی توانسته است تولیدات مهارتی و معارفی  را در حوزه دین تولید کند.به لطف خدا تا کنون بیش از ۹۵هزار همراه داشته ایم و رضایت بالای ۹۵درصد است .

 

وی گفت: دروسی که ما ارائه می دهیم یکسری ویژگی ها دارد از جمله اینکه ارائه دروس با پشتیبان ها همراه است بسته کامل آموزشی به همراه فایل ویدیویی درس ها ارائه می شود. جزوات آموزشی، تالارهای گفت وگو و جلسات آنلاین و پرسش و پاسخ وجود دارد. امکان حضور در آزمون وجود دارد و مدرک معتبر از دانشگاه تهران یا دانشگاه قرآن و حدیث به انتخاب خودشان دریافت می کنند.

 

حسینی گفت: محصول موفق دیگر ما اپلیکشین« آیه ها و ستاره ها» است که اختصاصی آموزش قرآن به کودکان است و سبک متفاوت و به روزی دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این اپلیکشن ۱۱۶ویدیو با بهترین چهره های حوزه کودک با شخصیت های عروسکی ثبت شده است که در قالب داستان، سرگرمی، کاردستی و نقاشی مفاهیم قرآن را آموزش می دهند. البته ما تمرکز بر حفظ قرآن نداشته ایم که برای کودک زدگی ایجاد نشود و عملا با تکرارهایی که در تدریس اتفاق می افتد حفظ اتفاق می افتد خاصیت این اپلیکشن این است که مربی همراه دارند که هر هفته با کودک در تماس است و آموزش کاری تعاملی است.

 

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه میزبان بازدیدکنندگان از این تفرجگاه مذهبی است.

کد خبر 1167655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha