استقبال بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن از زیارت سه‌بعدی کربلا

غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» با بخش زیارت مجازی و سه‌بُعدی امام حسین(ع) توانسته مخاطبان بسیاری را در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم همراه کند؛ فضاسازی به گونه‌ای است که بازدیدکنندگان خود را همراه با کاروان عاشورائیان حس می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین ماه همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) در مصلای امام خمینی(ره) کار خود را آغاز کرده است.

 

از غرفه های جذاب و پرمخاطب این نمایشگاه، غرفه نوجوان «منادیان بصیرت» است که بخش زیارت مجازی سه بُعدی آن توانسته ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.

 

در این بخش بازدیدکنندگان با ورد به صحرای کربلا در حال و هوای خیمه‌های اباعبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا قرار گرفته و حضرت سیدالشهداء(ع) و یاران ایشان را زيارت می‌کنند.

 

از امتیازات این بخش، آن است که بازدیدکننده را با همخوانی تصویر و صوت و روضه ای که دارد، در فضایی قرار می دهد که گویی با کاروان عاشورائیان همراه شده است.

 

گفتنی است غرفه نوجوان منادیان بصیرت در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همزمان با شب میلاد امام حسن (ع) از شنبه ۲۷ فروردین تا جمعه ۹ اردیبهشت از ساعت۱۷:۳۰ تا ۲۳:۳۰ در شبستان اصلی مصلی امام خمینی(ره) راهرو ۹۶ میزبان علاقه مندان به قرآن کریم خواهد بود.

 

گفتنی است، بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) و از ساعت 17 تا 23 و 30 دقیقه میزبان بازدیدکنندگان از این تفرجگاه مذهبی است.

کد خبر 1167674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha