ساعت فعالیت انتقال خون استان البرز ویژه شب های قدر اعلام شد

کابلی با اشاره به اهمیت نوع دوستی و اهداء خون در روزهای ماه مبارک رمضان گفت: ساعت فعالیت انتقال خون استان البرز ویژه شب های قدر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « پریسا کابلی» در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اهداء خون ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: ساعت فعالیت انتقال خون استان البرز ویژه شب های قدر اعلام شد.

 

معاونت فنی اداره کل انتقال خون استان البرز افزود: مرکز اداره کل انتقال خون استان و پایگاه انتقال خون در میدان توحید کرج میزبان مردم در شب های قدر هستند.

 

وی ادامه داد: اداره کل انتقال خون در گلشهر کرج چهارشنبه 31 فروردین از هشت صبح تا 13 و نیم و شب از 18 تا 1 و نیم بامداد همچنین روز پنجشنبه اول اردیبهشت از ساعت هشت تا 13 و از ساعت 18 تا 23 میزبان اهداء کنندگان خون است.

 

وی اظهار کرد: مرکز انتقال خون البرز روز جمعه 2 اردیبهشت از ساعت هشت صبح تا 12 و 18 تا 1 و نیم بامداد، روز شنبه 3 اردیبهشت از 9 و نیم صبح تا ساعت 13 و عصر همان روز از ساعت 18 تا 23 و یکشنبه 4 اردیبهشت از ساعت 8 صبح تا 13 و نیم و از 18 تا 1 و نیم بامداد در خدمت مردم است.

 

وی اظهار کرد: مرکز انتقال خون میدان توحید و مهربانو نیز از روز چهارشنبه 31 فروردین از ساعت 18 تا یک بامداد، روز پنجشنبه 1 اردیبهشت از ساعت 18 تا 22 و نیم و روز جمعه 2 اردیبهشت از ساعت 18 تا یک بامداد و روز شنبه 3 اردیبهشت از ساعت 18 تا 23 شب، همچنین روز یکشنبه 4 اردیبهشت از ساعت 18 تا یک بامداد میزبان روزه دارانی است که اقدام به اهداء خون می کنند.

 

معاونت فنی اداره کل انتقال خون استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: ضروری است نیکوکاران و نوع دوستان روزه داران در زمان اقدام به اهداء خون کارت ملی به همراه داشته باشند.

کد خبر 1167877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha