یادبود اولین حامی اسلام در بیست و نهمین نمایشگاه قرآن

محفل انس با قرآن کریم از سوی شواری مشورتی بانوان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، یادبود اولین حامی اسلام، حضرت خدیجه(س) ویژه بانوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، محفل انس با قرآن کریم از سوی شواری مشورتی بانوان معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، یادبود اولین حامی اسلام، حضرت خدیجه(س) ویژه بانوان در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود.

 

این برنامه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاوران بانوان وزارت ارشاد، مسئولان، اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم، اول اردیبهشت‌ماه مصادف با نوزدهم ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۹:۳۰ در ساختمان پشت محراب مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.  

 

یادآور می‌شود، بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن از ۲۷ فروردین‌ به مدت دو هفته در مصلای تهران پذیرای علاقه‌مندان به کلام وحی خواهد بود. این نمایشگاه در ۴۵ بخش و ۴۰ هزار مترمربع وسعت هر شب از ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ میزان شهروندان است. همچنین به موازات نمایشگاه حضوری، نمایشگاه مجازی قرآن کریم نیز به نشانی iqfa.ir برپا شده است.

کد خبر 1168006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha