۲ هزار جلد مفاتيح و ادعيه در سطح کانون هاي فهما استان ايلام توزيع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: همزمان با ليالي قدر ۲ هزار جلد کتاب مفاتيح و ادعيه در سطح کانون هاي فهما استان ايلام توزيع شد.

حجت الاسلام « علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این میزان کتب به همت ستاد فهما استان در سطح کانون های فرهنگی و هنری  استان  ایلام توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با گرامیداشت لیالی قدر، گفت: کانون های فرهنگی و هنری در لیالی قدر برنامه های مختلفی در سطح استان اجرا خواهند کرد.

 

وی تصریح کرد:سیاه پوش نمودن مساجد، برگزاری آیین های سوگواری و عزاداری، توزیع مفاتیح و ادعیه، پخت و توزیع غذای نذری،  ختم قرآن کریم و برگزاری مسابقات فرهنگی  از جمله برنامه های کانون های مساجد استان ایلام است.

 

حجت الاسلام چراغی پور ابراز کرد: توصیه های ضروری در خصوص رعایت شیوه نامه های  بهداشتی  نیز در برگزاری  آیین های شب های قدر و استفاده عموم مردم از این مراسمات به مدیران کانون ها ارسال و بر رعایت فاصله اجتماعی  در مراسمات تاکید شده است.

 

وی  در پایان  با اشاره به اینکه لیالی قدر بهترین  فرصت  برای   احیا و خود سازی دوباره انسان  و طلب مغفرت و آمرزش گناهان است، خاطرنشان کرد: در احادیث و روایات متعدد از ائمه اطهار(ع) بر  اهمیت این شب ها بسیار تاکید فراوان شده است.

کد خبر 1168017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha