برای رفع نیازهای کشور در شب های قدر دعا کنیم/شناخت حقیقت شب های قدر

حجت الاسلام عارضی با اشاره به اثر دعا در رفع نیازهای جامعه گفت: برای رفع نیازهای کشور و گذر از مشکلات و آسیب ها در شب های قدر دعا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «حسن عارضی« در همایش تبیین عظمت و جایگاه شب های قدر در دانشگاه آزاد تیران اظهار داشت: در شب های قدر پس از اعتراف به گناهان و توبه و ارتباط با اهل البیت(ع) برای درک واقعیت و سعادتمندی، برای رفع نیازهای اجتماعی دعا کنیم.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان افزود: چالش های اقتصادی و اجتماعی و تحریم های ظالمانه علیه کشورمان با تلاش و همت مسئولان رفع می شود اما گنجینه های معنوی نیز در این خصوص مهم و اثربخش است.

 

وی ادامه داد: برای رفع نیازهای کشور و گذر از مشکلات و آسیب ها در شب های قدر دعا کنیم و نسبت به نیازهای عمومی در کنار دغدغه ها و نیازهای فردی توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام عارضی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به اهداف خود نخواهد رسید و ایران در برابر اسرائیل و استکبار ایستادگی خواهد کرد.

 

شناخت حقیقت شب های قدر

 

وی با اشاره به جایگاه شب قدر اظهارداشت: شناخت حقیقت شب های قدر نیاز به حضور در مراسم و احیا دارد تا در عمل به واقعیت پی ببریم.

 

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد استان اصفهان با بیان اینکه برخی معتقدند برای درک شب های قدر نیاز به مطالعه است خاطرنشان کرد: همین مطالعه نیز یک اقدام عملی برای درک این ایام محسوب می شود.

وی ادامه داد: حقیقت شب های قدر وابسته به درک واقعیت زندگی حضرت زهرا(س) بوده که در این خصوص باید تلاش و کوشش کرد.

کد خبر 1168044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha