۲۵ هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی توزیع می شود

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی گفت: طی لیالی قدر در راستای اجرای پویش «ضیافت مهربانی» ۲۵ هزار پُرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان توزیع می شود.

«حسن شرفی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: شب های قدر یکی از بهترین فرصت ها برای کمک به نیازمندان و ایتام است و چه خوب است در این شرایط اقتصادی دست همنوعان خود را با شرکت در پویش های مختلف از جمله «ضیافت مهربانی» بگیریم.

 

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: در راستای اجرای پویش «ضیافت مهربانی» طی شب های مبارک قدر ۲۵ هزار پُرس غذای گرم به ارزش ۶۲۵ میلیون تومان با کمک خیرین و مردم بین مددجویان این نهاد حمایتی در استان توزیع می شود.

 

 

وی به توزیع بسته های معیشتی اشاره کرد و گفت: طی لیالی قدر در راستای اجرای این پویش مقرر شده است ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی خراسان جنوبی توزیع شود.

 

 

شرفی با بیان اینکه پویش «ضیافت مهربانی» از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرا شده است، ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۰ هزار پُرس غذای گرم و ۵۰۰ بسته معیشتی تاکنون بین مددجویان توزیع شده است.

 

 

سرپرست بهزیستی خراسان جنوبی در پایان عنوان داشت: خیران می توانند از طریق از طریق شماره حساب ۴۱۸۰۰۳۴۵۴۱۹۴۷۶۹۶ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۹۹۳۹۴۴۸ و یا از طریق کد دستوری #2468*724* برای واریز کمک‌های نقدی اقدام کنند.

کد خبر 1168151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha