بیش از ۱۵۰۰ پرچم شهادت حضرت علی (ع) در بین کانون های مساجد استان اردبیل توزیع شد

آمون گفت: بیش از ۱۵۰۰ پرچم شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برای تزئین معابر و مساجد توزیع شد.

«مصطفی آمون» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: بیش از 1500 پرچم شهادت حضرت علی (ع) و شب قدر در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل برای تزئین معابر و مساجد توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن تسلیت فرارسیدن شهادت حضرت امیر المومنین (ع) و شب های قدر، تصریح کرد: این پرچم ها در معابر شهری و مساجد محلات برای اعلام عزای علوی نصب خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مشارکت در برنامه های جزءخوانی مصلی اردبیل و حضور فعالان کانون های مساجد شهرستان اردبیل در این برنامه از دیگر فعالیت های اعضای کانون های مساجد در ماه مبارک رمضان است.

 

آمون خاطر نشان کرد: در مناطق روستایی با فعالان کانون های مساجد شب های احیا برگزار می شود تا روستائیان نیز از فیوضات این شب های عزیز بهره مند شوند.

 

وی اعلام داشت: ارائه بسته های معیشتی همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) در مناطق روستایی و شهری به همت فعالان کانون های مساجد از دیگر برنامه های کانون های مساجد با همکاری و مشارکت خیرین است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: اجرای برنامه های عزاداری شهادت حضرت علی (ع) و تبیین سیره و سبک زندگی آن حضرت به همت ائمه جماعات مساجد نیز به همت فعالان کانون های اجرا می شود.

 

آمون اضافه کرد: برنامه های قرآنی نیز به منوال روزهای گذشته همچنان ادامه دارد و تلاش خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری در این خصوص عملیاتی شود.

 

کد خبر 1168232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha