حضور در مساجد در شب‌های قدر، سیره اهل بیت علیهم السلام است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: حضور در مساجد در شب‌های قدر، سیره اهل بیت علیهم السلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حسن حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته فیروزکوه، گفت: یکی از مصادیق تقوا، رعایت واجبات مالی مانند زکات، خمس و… است؛ بر اساس روایات، زکات کلید برکت و زیاد شدن رزق و بیمه شدن اموال است.

 

خطیب نماز جمعه فیروزکوه در ادامه با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در عرصه های مختلف انقلاب در میدان خوش درخشید.

 

وی درباره انفجار اخیر در کابل، گفت: انفجار در مدارس کابل و بزرگترین مسجد شیعیان مزار شریف را به شدت محکوم میکنیم، دستگاه دیپلماسی باید برای دفاع از حقوق مردم مظلوم افغانستان و پاسخگویی مسئولان کنونی افغانستان اقدام کنند.

 

امام جمعه فیروزکوه درباره راهپیمایی روز قدس اذعان داشت: مردم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس، جواب جنایت های اسرائیل را خواهند داد.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به روز زمین پاک، عنوان کرد: محیط زیست یک نعمت الهی است و باید به عنوان وظیفه عقلی، شرعی و انسانی در حفظ آن کوشا باشیم، آسیب به زمین، خاک، درختان و… و ریختن زباله و پلاستیک کاری ناپسند و مذموم است.

 

وی درباره شب‌های قدر بیان داشت: حضور در مساجد در شب‌های قدر، سیره اهل بیت علیهم السلام است؛ امام صادق علیه السلام با اینکه بیمار بودند، برای دعا و مناجات به مسجد رفتند.

 

امام جمعه فیروزکوه تصریح کرد: ماه رمضان فرصت خوبی است که به حساب خود رسیدگی کنیم و اگر نماز و روزه یا خمس و زکات یا بدهی به مردم داریم، زودتر ادا کنیم.

کد خبر 1168479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha