ارتقاء پمپ شناور آب چوار در دستور کار آبفای استان قرار دارد‌

ناصری با بیان اینکه ارتقاء پمپ شناور آب چوار در دستور کار آبفا استان قرار دارد‌، گفت: طرح آبرسانی چوار درحال اجراست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،  ظهر امروز(۲ اردیبهشت) در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت آبفا استان ایلام، امام جمعه، فرماندار شهرستان چوار و اعضای شورای شهر، آخرین وضعیت منابع آب شرب، مسائل و موانع موجود در بخش آبرسانی به شهرها و روستاهای این شهرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در این نشست، با اشاره به وضعیت نامطلوب منابع آب استان طی سنوات اخیر که عمدتا ناشی از عدم بارش کافی، مخصوصا در سال جاری  است، گفت:  شرکت آبفا استان ایلام در ارائه خدمات مطلوب به مردم و رفع مشکلات آب و فاضلاب عزم جدی دارد.


«پرویز ناصری» با بیان اینکه طرح آبرسانی چوار درحال اجراست و لوله ها خریداری شده و مخزن "مله سیاه" ‌درحال اتمام است افزود: ارتقا پمپ شناور آب چوار نیز  در دستور کار قرار دارد‌.


وی با بیان اینکه مطالعه طرح فاضلاب شهر چوار در حال انجام است، افزود: آگاه‌سازی در خصوص مدیریت آب ضروری است و همه باید برای حل بحران آب کمک کنند.

 

گفتنی است، در این نشست مسئولین محلی شهرستان چوار،، اقدامات مؤثر شرکت آبفا ایلام در حوزه آبرسانی و تلاش برای حفظ منابع آب و مسائل مربوط به آن در جامعه یک موضوع مهم و استراتژیکی به شمار ‌می‌رود و باید در جهت ترویج و گسترش فرهنگ درست استفاده کردن از منابع آب بیشتر را مورد تاکید قرار دادند.

کد خبر 1168495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha