انقلاب اسلامی امروز در توانمندسازی محرومان بالنده است

بهرام نیا با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر از گذشته در راستای توانمندی سازی خانواده های مددجو و افراد مستضعف گام برمی دارد، گفت: خانواده های مددجو و نیازمند مظهر عزت نفس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام، شامگاه امروز(۲ اردیبهشت) در ضیافت افطاری ایتام و خانواده های آنان با حضور سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)  استان و جمعی از مسئولان استان در مجتمع رفاهی لاله، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه اقشار به ویژه ولی نعمتان انقلاب و افراد تحت حمایت کمیته امداد، اظهار کرد: در شب های قدر  سرنوشت همه ما  رقم می خورد و پرونده اعمال ما توسط ملائکه تقدیم آقا امام زمان(عج) می شود.

 

« حسن بهرام نیا» با بیان اینکه امید است که سرنوشت همه ما در شب های قدر و ماه مبارک رمضان به خوبی و نیکی رقم بخورد، گفت: امشب یکی از بهترین شب های ما بود که در جمع شما ولی نعمتان انقلاب اسلامی در این ضیافت افطاری که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل برقرار شده است،  حضور پیدا کردیم تا در خدمت شما باشیم.

 

  وی با اشاره به اینکه موسس کمیته امداد حضرت امام راحل برای حمایت از مستمندان و مستضعفان  جامعه بود، افزود:  به واسطه این نهاد مقدس، امروز بسیاری از ولی نعمتان انقلاب بعد از چهار دهه توانمند شده و  امروز تعداد زیادی از خانواده ها که روزی خود تحت حمایت بودند، خود از حامیان کمیته و‌ مستمندان  شده و به این نهاد برای خدمت به مسضعفان و مددجویان یاری می رسانند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و سایر عرصه ها بالنده است، ابراز کرد: امروز شما خانواده های عزیز، به عنوان مظهر عزت نفس خم به ابرو نمی آورید و با پاکدامنی فرزندان و آینده سازان انقلاب را تربیت کرده و با عزت تحویل جامعه می دهید و امروز بخش قابل توجهی از پزشکان، متخصصین و مسئولین ما از  همین فرزندانی بودند که تحت حمایت کمیته امداد بودند و الحمدالله امروز منشأ اثر  در سطح جامعه و خدمت به مردم هستند.

 

بهرام نیا با بیان اینکه امید است که نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز بالنده تر از گذشته در راستای توانمندی سازی خانواده های مددجو و افراد مستضعف گام بردارد، یادآور شد:  رسالت کمیته امداد در کمک به محرومان و اقشار ضعیف جامعه کار ارزشمندی است که امروز شاهد توانمندسازی این عزیزان هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه شمار عزیزانن صاحبدل هستید، خاطرنشان کرد: از شما مصرانه می خواهم به واسطه حالی که در این ایام پیدا می کنید ما را دعا کنید که در استان ایلام منشأ خدمت باشیم.

 

استاندار ایلام در پایان با تقدیر از فرمانده سپاه امیرالمومین(ع) استان، کمیته امداد، رسانه ها، صدا و سیما، شهردار و سایر مسئولان برای برگزاری این مراسم، خاطرنشان کرد: دعا کنید در استان ایلام منشأ خدمات خیر برای همه اقشار به ویژه مستضعفان جامعه باشیم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم استاندار ایلام در دیداری صمیمانه از نزدیک شنونده صحبت ها و دردل های ایتام و خانواده های آنان بود.

کد خبر 1168537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha