اجرای افتخاری  گروه نمایش کانون شهید  سلیمانی در مدارس  قم

مظاهري از اجراي گروه نمايش «ميعاد» کانون شهيد قاسم سليماني به صورت افتخاري و جهادي در مدارس آموزش و پرورش استان قم به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، فاطمه مظاهری با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این کانون واقع در خیابان امام خمینی (ره) قم، فعالیت های فرهنگی خود را از زمان شهادت سردار دلها آغاز کرد و در این راستا به جذب کودکان و نوجوان محدوده خود و حتی دیگر مناطق شهر مقدس قم اقدام کرد و الحمدالله بعد از گذشت دوسال از شروع فعالیت ها، در عرصه‌های مختلف خوش درخشید.



مدیر کانون فرهنگی هنری سردار شهید قاسم سلیمانی ادامه داد: یکی از عرصه‌های تخصصی این کانون تشکیل گروه تئاتر پسران با نام «میعاد»  بود که با توجه به برگزاری جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد و لزوم کسب مهارت های هنری لازم، این گروه زیر نظر «ابراهیم وفایی » تعلیم دیدند که این مساله منجر به شکوفا شدن استعداد اعضای گروه و درخشش آن ها در دومین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد استان شد.


وی با بیان اینکه نمایش« شب امتحان »اولین تجربه کاری این گروه بود، افزود: این نمایش طی تمرین های مستمر و فشرده در بازه زمانی اندک جهت شرکت در جشنواره بچه‌های مسجد آماده شد و توانست از بین ۶۰گروه شرکت کننده، به مرحله نهایی را یافته و یکی از ۱۲ گروه برتر بخش نهایی باشد.

 

مظاهری با بیان اینکه این گروه در مرحله نهایی اجرای تئاتر و داوری آثار جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد بسیار خوش درخشید و چندین عنوان برتر جشنواره را از آن خود کرد، گفت: رتبه اول و برگزیده در بخش برادران و راه یابی به مرحله کشوری ، کسب رتبه برتر نمایشنامه نویسی توسط  «فاطمه کمییا» از نویسندگان خوش ذوق با محتوای بسیار زیبا بابت نگارش این اثر، کسب رتبه برگزیده طراحی لباس در بخش برادران و کسب رتبه بهترین بازیگر مرد نوجوان  توسط «حسن حیدری»  از بین ۱۲۰ بازیگر حاضر در جشنواره از عناوین کسب شده گروه تئاتر میعاد بود.

 

وی تصریح کرد: گروه نمایش میعاد پس از کسب این عناوین ارزشمند و کارنامه درخشان با توانی مضاعف از ابتدای ماه مبارک رمضان و مقارن با میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام  به اجرای تئاتربه صورت افتخاری و جهادی در مدارس آموزش و پرورش پرداخت که الحمدالله مورد استقبال بسیار واقع شده است.

 

مظاهری به هزینه های بالای فعالیت های هنری در حوزه نمایش اشاره کرد و برنامه آتی گروه میعاد کانون فرهنگی هنری سردار شهید قاسم سلیمانی را در گرو مساعدت مسئولین مربوط و ایجاد قاب و بستر لازم جهت اجرای این نمایش محتوا محور دانست و افزود: انشا الله با رایزنی‌های که در حال انجام است اجرا در رواق کودک و نوجوان حرم مطهر حضرت معصومه(س) و ایجاد موکب نمایش در مناسبت‌های خاص مذهبی و مکان‌های فرهنگی استان از برنامه های پیش روی این کانون است.

کد خبر 1168624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha