توزیع۱۰۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان فریدونکناری

آزادی کناری گفت: به همت خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار همزمان با شب شهادت امام علی(ع) ۱۰۰۰پرس غذای گرم به ارزش ۴۰میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 «محمد مهدی آزادی کناری»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به فعالیت های عام المنفعه خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار اشاره و اظهار کرد: طرح سفره مهربانی در راستای کمک مومنانه به همت خادمیاران رضوی در مناسبت های مختلف اجرایی می شود.

 

مسئول دفتر خدمت رضوی شهرستان فریدونکنار از اطعام‌دهی به نیازمندان فریدونکناری در رمضان ۱۴۰۱خبر داد، افزود: همزمان با شب شهادت امام علی (ع)  اطعام دهی طرح «سفره مهربانی» از سوی خادمیاران رضوی شهرستان فریدونکنار به اجرا درآمد.

 

وی گفت: خادمیاران و مردم مومن و خداجوی فریدونکنار با مشارکت گسترده در این طرح بار دیگر نشان دادند که با تاسی از امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) در کمک به نیازمندان گوی سبقت را از یکدیگر ربودند و بهشت را ندیده خریدارند.

 

آزادی کناری یادآورشد: بر این اساس در طرح سفره مهربانی ، ۱۰۰۰ پرس غذای گرم تهیه و تحویل کانون های محله ای شد تا بین خانواده های نیازمند شهرستان توزیع شود.

 

وی اضافه کرد: هزینه این طرح بالغ بر ۴۰ میلیون تومان بود که توسط خیرین و با همکاری مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) شهرستان تامین شد.

 

 

کد خبر 1168935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha