ویژه برنامه های روز قدس در چهارمحال و بختیاری تشریح شد

انصاری با تشریح ویژه برنامه های روز جهانی قدس در این استان، گفت: راهپیمایی عظیم مردمی از مهمترین این برنامه ها به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «موسی انصاری» امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) در نشست خبری به مناسبت روز جهانی قدس که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه رمضان را با عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند و عظمت این روز را در چنین ماهی قرار دادند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه روز قدس روز جهان اسلام است، تصریح کرد: این روز فقط اختصاص به قدس ندارد و منشا مقابله با مستکبرین دارد و روز جهانی قدس شروع کار است.

 

انصاری با اشاره به اهمیت روز قدس در سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری، اظهار داشت: امسال روز جهانی قدس بعد از ۲ سال وقفه به سبب شیوع کرونا برگزاری می شود و می طلبد راهپیمایی با حضور حماسی مردم به طور شایسته برگزار شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ادامه داد: هر سال جنایات رژیم صهیونیستی دوچندان می شود و امسال نیز از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان جنایات خود را تشدید کردند و منجر به شهادت مردم بی دفاع فلسطین شده است.

 

انصاری تبیین ماهیت استکباری رژیم صهیونیستی را از مهمترین رویکردهای محوری برنامه های روز جهانی قدس برشمرد و افزود: جنایات رژیم صهیونیستی مختص قدس نیست و جنایات بسیاری در منطقه انجام می دهد از همین رو باید ماهیت این رژیم را از طریق شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و فضای عمومی جامعه برملا کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان در فضای سنگین رسانه ای گیر افتاده است و باید جنایات را تبیین کنیم و ماهیت رو بازگو کنیم و شبهاتی که در فضای رسانه ای و فضای عمومی ایجاد شده است را خنثی کنیم.

 

انصاری بر ضرورت بهره گیری از فضای مجازی برای نشان دادن توصیه های دشمنان اسلام تاکید کرد و گفت: تهیه مطالب، موشن گرافی و تهیه فیلم های کوتاه از سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب از جمله اقداماتی است که می توان در فضای مجازی انجام داد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: فضاسازی میدانی نیز برای گرامیداشت روز جهانی قدس مهم است و ادارات و سازمان ها در این رابطه فعالیت کنند.

 

انصاری، برگزاری نشست های تبیینی در دانشگاه ها، پاتوق های و سرودهای خیابانی، استفاده از شبکه شاد دانش آموزی و بارگذاری محتوای روز قدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مسابقه نقاشی، طراحی پوستر و اجرای برنامه در صداوسیما را از دیگر برنامه های روز جهانی قدس عنوان کرد و گفت: امسال بیشتر رویکرد برنامه ها، تبیینی و اقناع سازی است.

 

وی افزود: راهپیمایی روز قدس در مرکز استان ۹ اردیبهشت ساعت ۱۱ صبح با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان امامزادگان دوخاتون آغاز می شود و پس از عبور از چهارراه ولی عصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی به مصلی امام خمینی (ره) ختم می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: قبل از خطبه های نمازجمعه نیز مراسم سخنرانی برگزار می شود.

 

انصاری با بیان اینکه هجمه های بسیاری علیه شخصیت ها و آرمان های نظام اسلامی به راه افتاده است، تاکید کرد: هر سال با شگردهای جدیدی از دشمن روبرو می شویم و اهمیت روز قدس بااهمیت از سال قبل می شود.

 

کد خبر 1169029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha