برگزیدگان سومین کنگره ملی عقیق و ارغوان معرفی شدند

برگزیدگان سومین کنگره ملی اربعین در آیینه شعر اقوام ایرانی با عنوان «عقیق و ارغوان» شامگاه دوشنبه در مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان محلی در شهر مرزی مهران معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، در حاشیه برگزاری این مراسم، اظهار کرد: از مجموع ۲۳۸ اثر ارسالی به این جشنواره، ۱۷ نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

«منصور محبی» تصریح کرد: در بخش زبان گویش کُردی قدرت ملکی از ایلام، صغری ناصری از ایلام و زیبا یوسفی از استان ایلام و در  در بخش زبان گویش لُری نیز علی مرادی از کهگیلویه و بویراحمد، زهرا محمدی‌نیا از کهگیلویه و بویراحمد و فرشته شکری از استان ایلام به عنوان برگزیده با رای هیئت داوران معرفی شدند.

 

وی یادآور شد: بر اساس رای هیئت داوران در بخش زبان گویش تُرکی نیز سهیلا باقریان از باغمیشه استان آذربایجان شرقی، عارف ساسانی از استان آذربایجان شرقی و وحید طلعت از استان آذربایجان غربی و در بخش زبان گویش عربی نیز محمد باوی از استان خوزستان، عماد الکثیری از استان خوزستان و مسعود محمدی سعیداوی از استان خوزستان عناوین برتر را کسب کردند.

 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام یادآور شد: در بخش زبان گویش مازنی ذبیح‌اله ذبیحی از استان مازندران، معصومه رمضانی از استان مازندران و سمانه ناسوتی از استان مازندران و همچنین در بخش زبان گویش گیلکی علیرضا صدیق دوبخشری از استان گیلان و در بخش زبان گویش اصفهانی خشایار هراتی‌پور از استان اصفهان با رای هیئت داوران به عنوان برگزیده معرفی شدند.

 

نماینده بنیاد بین المللی امام رضا(ع) در استان یادآور شد: داوری این دوره از کنگره را بهروز سپیدنامه، عبدالرضا شهبازی، سیدمهدی حسینی‌نژاد، مریم رزاقی، محمدرضا بحری، میثم رنجبر، محمد بشری ،سالم پوراحمد، کیومرث مرادی‌مهر، جعفر پوررضوی و فرهاد شاهمرادیان برعهده داشتند.

کد خبر 1169516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha