استقرار بیش از ۲هزار پایگاه جمع آوری زکات در مازندران

سعادت گفت: دو هزار و ۶۵۳ پایگاه ثابت و سیار از ابتدای روز عید فطر تا پایان تعطیلات به مدت دو روز در روستاها و شهرهای مازندران دائر است تا فطریه مردم خیر و نوعدوست استان را جمع آوری کنند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «احمد سعادت»، امروز(۷اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال دو هزار و ۶۵۳پایگاه جمع آوری زکات فطریه در میادین اصلی شهرستانها و مساجد فعال استان دائر بوده که هزار و ۱۵پایگاه در  روستاها و هزار و ۶۳۸ پایگاه  شهرهای استان مستقر است.

 

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران گفت: جمع آوري زكات فطريه به نام شورای زکات نيازمند مجوز است  و صندوق هاي جمع آوري فطريه امسال آرم «شوراي زكات» دارند.

 

سعادت افزود: کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مراکز نیکوکاری،  شورای زکات روستا و موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطریه مشارکت دارند.

 

وی بیان کرد: برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت  و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و ایجاد زمینه مساعد مشارکت آحاد مردم به منظور رفع مشکلات مددجویان برگزار می شود که یکی از این برنامه ها جمع آوری زکات فطریه است.

 

سعادت با تقدیر از همراهی و مشارکت خیران و مردم نوعدوست استان با کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان تاکید کرد: زکات فطریه پس از جمع آوری در سریعترین زمان ممکن به دست نیازمندان می رسد.

کد خبر 1169964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha