فرماندار بجنورد مردم را برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

فرماندار شهرستان بجنورد با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم به منظور شرکت در راهپیمایی سراسری این‌روز، دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدباقر باقرپور» فرماندار شهرستان بجنورد با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، از آحاد مردم به منظور شرکت در راهپیمایی سراسری این‌روز، دعوت کرد.

 

در متن این بیانیه آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید ستمکاران رستگار نخواهند شد. (سوره انعام، آیه ۲۱)

 

۲۸ رمضان آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان روز تاریخی قدس و میراث جاودانه‌ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) است.

 

روز قدس، روز تجلی دفاع از آزادی و حقوق مسلمانان بی دفاع فلسطین، روز استقامت، سرافرازی، عدالتخواهی و اتحاد دنیای اسلام است.

 

 نامگذاری این روز توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران که نقطه عطف همبستگی مسلمانان جهان است، ثمرات بسیاری برای جامعه مسلمین در پی داشته است.

 

ملت ایران همواره روح آزادیخواهی و عدالت طلبی را در جهان به معرض نمایش گذاشته و دفاع از عدالت و ملت های مظلوم و ستمدیده را سرلوحه آرمان های خود قرارداده است .

 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس لبیک به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، تجدید پیمان با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه رهبر انقلاب (مدظله العالی) است.

 

اینجانب به نوبه خود از مردم شریف و ولایتمدار شهرستان بجنورد دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی، صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

 

 

کد خبر 1170399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha