روز قدس نماد وحدت مسلمانان است

« موسوی زاده» در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: حرکت هوشمندانه ی امام راحل در اعلام آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، نماد وحدت مسلمانان بوده که از ارزش فوق العاده ای برخوردار است،

خبرگزاری شبستان - البرز: « موسوی زاده» در یادداشتی به این خبرگزاری آورده است: حرکت هوشمندانه ی امام راحل در اعلام آخرین جمعه ی ماه مبارک رمضان بعنوان روز قدس، نماد وحدت مسلمانان بوده که از ارزش فوق العاده ای برخوردار است، روزی که ابعاد مردمی برای دفاع از مظلومیت فلسطینی ها بخشیده است.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: اقدام بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در تعیین روز جهانی قدس یادگاری ماندگار در عرصه ی مقاومت و جهان اسلام به شمار می رود که همواره در تاریخ و اذهان آزادگان جهان جاودانه باقی خواهد ماند.

 

وی می افزاید:  این حرکت خمینی کبیر، مسئله ی قدس و آزادی سرزمینهای اسلامی را از سطح دولتها و حکومتها به سطح ملتها و مردم انتقال داد و این مسئله ی مهم را گوشزد کرد که معامله با حکومت ها ممکن است دستاوردی را برای دشمنان به همراه داشته باشد، اما ملتها را هیچ گاه با طرح های سازشکارانه نمی توان فریب داد.

 

بنابراین مراسم روز جهانی قدس، نماد و علامتی که به تعبیر حضرت امام خمینی ره تنها اختصاص به قدس ندارد و روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین عالم است تا ملتهای مستضعف در مقابل مستکبرین اعلان وجود کنند و این جرثومه های فساد را به زباله دانها بریزند.

 

سازمان بسیج رسانه استان البرز همگام با آحاد مردم غیور و انقلابی بطور فعال در مراسم روز جهانی قدس شرکت کرده و آرمان های بلند فلسطین عزیز را گرامی خواهد داشت.

کد خبر 1170546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha