القدس لَنا سُلوک عاشورایی اهل ایمان

داعیه داران مکتب سرخ عاشورا، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ شمسی بار دیگر برای باور سرخ سلوک عاشورایی القدس لنا به میدان می آیند تا نشان دهند که عزم ایمان برخاسته از مکتب اسلام ظلم پذیر نیست.

خبرگزاری شبستان - البرز؛ مهدیه دانایی: داعیه داران مکتب سرخ عاشورا، امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱ شمسی بار دیگر برای باور سرخ سلوک عاشورایی القدس لنا به میدان می آیند تا نشان دهند که عزم ایمان برخاسته از مکتب اسلام ظلم پذیر نیست. 

 

در هیچ یک از آیین های دنیا ظلم پذیرفته نیست، چه خود اسرائیلی ها و چه دیگر مردمان جهان بر آن باور دارند، تا کنون با گذشت نیم قرن از اشغال قدس شریف این ظلم با وجود ریا و تزویر استکبار در عالم پذیرفته نشده است.

 

استکبار همواره با کم و کیف بهره مندی از تلبیس و سالوس و دیگر مرادف های آن که تغییر رنگ دادن، دیگر بودن و دو چهره ظاهر شدن سعی داشته تا با کسب قدرت منفعتهای مادی و معنوی خود را برای وجاهت ملی خود نشان دهد. 

 

مجال خودنمایی استکبار با دسایس و ترفندهای سرمایه داری و لیبرالیسم با استفاده از ابزارهای هنری و رسانه ای به ظن و خیال آنان تنها توانسته است چند صباحی مردم دنیایی را به خود مشغول سازد و امروز غریو القدس لنا و وحدت برای آزادی قدس از طرف آزادیخواهان گویای این است که استکبار تا ابد بر خر مراد نمی ماند که این سنت خداست که ظلم برچیده شود. 

 

عجین شدن درجه تزویر و تقیه صهیونسیم و استکبار با دست گذاشتن بر فلسطین به بهانه سرزمین موعود و یا تبصره ها و بندهای پروتکل های معین آنان مسئله ای نیست که از نظر عموم مردم جهان دور باشد و قالب این جهالت تاریخی برمبنای ظلم امروز با مشت گره کرده کودکان و نوجوانان فلسطینی پاسخ داده می شود. 

 

سرزمین ناامن فلسطین روزگاری سرزمین زیتون و ریحان بود، سرزمینی که مسجد الاقصی قبله اول مسلمین در آن بنا نهاده شده است، اقوام فلسطین در معرض هجوم های گوناگون استکبار بی دفاع و بی حفاظ شدند و سایه ناامنی بر آنان نشست. 

 

استکبار و روحیه استکباری برگرفته از میدان ریاو تزویر همزمان با تمدن غرب رشد پیدا کرد و با مدعیان روشنفکری همسو شد و سنگ اصلاح امت ها را بر سینه زد تا به تدریج براساس برنامه های مدون خود که از آن به عنوان « پروتکل» نام می برد سیطره اش را بر جهان فزونی دهد و فلسطین سرزمین موعود و گمشده آنان شد تا با مرکزیت دادن به عناصر خود بهتر رخنه بر جهان اندازند. 

 

روحیه استکباری سیستماتیک شد، سازمان پیدا کرد و تحت قاعده در آمد بدون آنکه در ظاهر امر کسی از آن مطلع شود. عاشقان دل خسته دنیا به بوی زور و زر گردهم آمدند و به تدریح کفر و ظلم و حضور فرصت طلبان فزونی پیدا کرد. 

 

نیروی مومن انقلابی پای کار آزادی فلسطین است، آنچنان که شهید چمران این مهم را در قالب این جمله گفته است: « آزادکردن یک مکان مقدس( مسجد الاقصی) باید توسط یک نیروی مومن انقلابی انجام شود. 

 

و امروز، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان خیل مردم روزه دار با حضور در صفوف راهپیمایی روز قدس به میدان می آیند و یک صدا شعار مرگ بر استکبار سر می دهند و عزم خود را برای آزادی قدس شریف جزم می کنند. 

 

 

کد خبر 1170659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha