حمایت ازقدس شریف نقشه های استکباری را بی اثر می کند

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه روز قدس نمایش وحدت امت اسلام است، افزود: همبستگی مومنان درحمایت از قدس شریف نقشه های استکباری را بی اثر می کند.

حجت الاسلام والمسلیمن « سید احمدرضا شاهرخی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: روز قدس نمایش وحدت و همبستگی امت اسلام است.

 

وی افزود: روز جهانی قدس، تبلور ایمان، نشانگر اهتمام و توجه امت اسلام و آزادگان جهان به مظلومیت مردم فلسطین و مساله قدس شریف است.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بیان کرد: حمایت از قدس شریف و همبستگی مومنانه مردم با آرمان فلسطین طرح‌ها و نقشه‌های استکبار و حامیانش را برهم می‌زند.

 

وی با اشاره به تلاش سازش کاران برای به فراموشی سپردن مساله فلسطین، خاطرنشان کرد: همبستگی امت اسلام در دفاع از ملت مظلوم فلسطین توطئه های دشمنان را بی‌ثمر می‌کند.

 

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه نامگذاری روز قدس حرکتی ماندگار از امام راحل در تاریخ اس، ادامه داد: این نامگذاری نتیجه یش از هر دوران دیگری ثمره و نتیجه نهال کاشته شده توسط حضرت امام خمینی (ره) در منطقه و در محور مقاومت آشکار شده است.

 

حجت الاسلام شاهرخی ادامه داد: استکبار جهانی و دنباله‌روهای منطقه‌ای آن‌ها می دانند که جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت با این تدبیر و درایت و مساله فلسطین به خواست دنیای اسلام و همه آزادیخواهان جهان تبدیل شده و می‌رود تا بساط رژیم کودک کش منطقه همچون اربابانشان برچیده شود.

 

کد خبر 1170705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha