اشغال فلسطین جنایت بزرگ رژیم اشغالی است

سردار نقدی گفت: امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اشغال فلسطین را جنایت بزرگ رژیم اشغالی عنوان کردند و اطمینان داریم که راه ملت های آزادیخواه برای آزادی قدس به پیروزی ختم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «محمدرضا نقدی»، امروز (جمعه 9 اردیبهشت) ضمن شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز گفت: ملت آزادیخواه و مسلمانان جهان در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی گسترده، همراهی و حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، اشغال فلسطین را جنایت بزرگ رژیم اشغالی عنوان کردند و اطمینان داریم که راه ملت های آزادیخواه برای آزادی قدس به پیروزی ختم خواهد شد.

وی اضافه کرد: روز قدس روز برافراشتن پرچم عدالت خواهی است که مورد استقبال ملت های جهان قرار دارد و امروز مسلمانان جهان در این راهپیمایی عظیم به صورت یکپارچه ندای عدالت خواهی و حمایت از ستمدیدگان جهان را سر می دهند.

سردار نقدی با اشاره به همت والای ملت ایران اسلامی طی 43 سال گذشته عنوان کرد: مقاومت و پایداری ملت ایران موجب شده تا همواره پیروز باشند و رژیم اشغالگر و سایر دشمنان ما نتواند به مقاصد و دسیسه های خود برسند.

کد خبر 1170733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha