راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه رمضان به فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر شرکت فعال در روز جهانی قدس، مردم روزه دار شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه همگام با سراسر استان و کشور در راهپیمایی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، همزمان با فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر شرکت فعال در روز جهانی قدس، مردم روزه دار شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه همگام با سراسر استان و کشور در راهپیمایی شرکت کردند.

 

روز جهانی قدس در سروآباد با حضور پرشور مردم پیر و جوان، زن و مرد و بچه ها از میدان امامزادگان دوخاتون آغاز می شود و پس از عبور از چهارراه ولی عصر، چهارراه فردوسی و چهارراه بوعلی به مصلی امام خمینی (ره) با مشت های گره کرده انزجار خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

 

قشر‌های مردم اعم از زن و مرد و پیرو جوان، کودک و نوجوان در هر لباس و عنوانی آمده اند تا با مشت‌های گره کرده ایادی استکبار و رژیم دد منش صهیونیستی را نشانه بگیرند و برائت خود را از آنان اعلام کنند.

 

گرو‌های مردم زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران تحت لوای کلمه الله در این راهپیمایی با شکوه حضور یافته اند و با در دست داشتن پارچه نوشته‌هایی با عنوان «القدس لنا» اعلام می‌کنند این پرچم‌ها را تا رهایی قدس شریف از چنگال غاصبان کودک کش و رژیم اشغالگر قدس هرگز به زمین نخواهند گذاشت چرا که بفرموده، ولی امر مسلمین جهان آیت الله خامنه‌ای «محو اسرائیل از منطقه، موضوع همیشگی جمهوری اسلامی ایران است».

 

راهپیمایان در پایان در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد از سخنرانی حجت ‌الاسلام «غلامحسین تسخیری»، نماینده ولی‌فقیه در سپاه دوکوهه بهره مند شدند و سپس در مراسم عبادی، سیاسی نماز جمعه که به امامت حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار می شود، حضور خواهند یافت.

 

کد خبر 1170760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha