راهپیمایی باشکوه روز قدس در ورامین/ حضور استاندار تهران در جمع راهپیمایان ورامینی

راهپیمایی باشکوه روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان علی الخصوص استاندار تهران در شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از ساعتی قبل مراسم راهپیمایی روز قدس با حضور باشکوه و گسترده مردم در شهرستان‌ ورامین آغاز شد و در هر یک از مناطق این راهپیمایی برگزار شد.

 

در این مراسم مردم با در دست داشتن تصاویر و پوسترهایی از مقام معظم رهبری ارادت و خود را نشان می‌دهند و همچنین با حمل پرچم‌های فلسطین ، لبنان و سوریه به سمت مصلی‌ نماز جمعه حرکت کردند و سخنران این راهپیمایی محسن منصوری استاندار تهران می باشد.

 

حاضران در راهپیمایی روز قدس با سردادن شعارهای مرگ بر آل سعود خائن ، مرگ بر صهیونیست ، مرگ بر تروریست ، مرگ بر آمریکا و اسرائیل نفرت و انزجار خود را با مشت‌هایی گره کرده نشان می‌دهند تا که رژیم غاصب و کودک کش بداند فلسطین تنها نیست و تا پای جان در کنار آنها ایستاده ایم.

 

راهپیمایان ورامینی از ساعت ۱۰ صبح راهپیمایی را از میدان امام حسین (ع) به سوی میدان امام خمینی (ره) آغاز کردند و نشان دادند که مثل همیشه پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند و قدس و فلسطین را تنها نمی‌گذارند.

 

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در گفتگو با جمعی از خبرنگاران بیان کرد: پس از ۲ سال وقفه به علت کرونا که در برگزاری این مراسم ایجاد شد ، شاهد هستیم که امسال مردم با حضور گسترده خود در مسیرهای راهپیمایی حاضر شده اند و شعار مرگ بر صهیونیست را سر داده اند.

 

رئیس ستاد برگزاری روز قدس استان تهران عنوان کرد: این حضورهای باشکوه و گسترده مردمی لرزه به اندام اسرائیل و صهیونیست می‌اندازند و مردم با جان و دل به حمایت از فلسطین برخاسته اند.

کد خبر 1170761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha