راهپیمایی روز جهانی قدس در بندر آستارا و لوندویل برگزار شد

راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در شهرهای بندر آستارا و لوندویل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور باشکوه مردم مومن و روزه‌دار (جمعه، ۹ اردیبهشت) در شهرهای بندر آستارا و لوندویل برگزار شد.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۱ قبل از ظهر امروز از مقابل سپاه ناحیه آستارا آغاز و راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت و تجاوزگری‌های وحشیانه رژیم جعلی در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین را محکوم کردند.

 

تظاهرکنندگان در طول مسیر راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین دفاع از مردم مظلوم فلسطین، ندای آزادی قدس را فریاد زدند و در چهار راه مصلی نماز جمعه پرچم‌های استکبارجهانی آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

 

راهپیمایان سپس در مصلی نماز جمعه حضور یافته و در برنامه بزرگداشت روز جهانی قدس که با سخنرانی غلامرضا مرحبا، نماینده مردم بندر آستارا در مجلس برگزار شد، شرکت کردند.

 

در پایان قطعنامه سراسری روز جهانی قدس توسط امیرحسین خلج فرمانده برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر قرائت و حاضران با سر دادن ندای وحدت بخش«الله اکبر خامنه ای رهبر» و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین و قدس را محکوم کردند.

 

گفتنی است، همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس ساعت ۱۰ صبح امروز در مقابل بخشداری لوندویل برگزار و مردم این شهر ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های رژیم جعلی اسرائیل در فلسطین و سکوت جامعه جهانی در مقابل این جنایت‌ها را محکوم و انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیانش را ابراز داشتند.

کد خبر 1170765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha