مشت گره کرده مردم صومعه‌سرا همچون موشک بر قلب دشمن فرود آمد

امروز از همه اقشار جامعه از پیر و جوان، زن و مرد آمده بودند تا با لب‌های خشکیده، فرمایش رهبر خود را تکرار کنند که « اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

خبرگزاری شبستان، صومعه‌سرا: روز قدس، یک روزِ به معنای حقیقی کلمه، بین‌المللىِ اسلامی است؛ روزی است که ملت ایران با کمک ملت‌های مشتاق، حرف حقی را فریاد می‌کنند که برای پنهان کردن آن حرف حق و خاموش کردن آن فریاد، سالیان متمدای است که استکبار جهانی برای به ثمر نشستن آن سرمایه‌گذاری کرده و همواره رژيم غاصب صهيونيستی با حمایت آمریکا و دیگر هم‌پیمانان خود تلاش کرده‌اند فلسطین را از نقشه‌ی جغرافیای جهانی حذف کنند، اما امام خمینی(ره) با تدابیر حکیمانه خود روز قدس را روز خنثی‌سازی توطئه فراموشی مسأله فلسطین قرار دادند.

 

حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوان از ساعات اولیه صبح امروز در کنار خانواده و همین‌طور علما و نیروهای نظامی و انتظامی حال و هوای خاصی را به راهپیمایی روز قدس در صومعه‌سرا بخشیده است چرا که حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس به همان اندازه که مایه مباهات مسلمانان است؛ به همان شدت نیز مایه آبروریزی رژیم اشغالگر قدس است و آنها به‌خوبی می‌دانند که فلسطینی‌ها هیچ‌گاه تن به ذلت نمی‌دهند، و حاضر به ترک وطن آبا و اجدادی خود نیستند و حتی با دست‌های خالی، به مقاومت خود ادامه می‌دهند.

 

حضور اقشار مختلف مردم به خصوص ورزشکاران، دانش‌آموزان و دانشجویان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردمی که با خانواده همراه با کودک و فرزند به میدان آمده‌اند از جمله صحنه‌های زیبا و بارز راهپیمایی روز قدس در شهرستان صومعه‌سرا است.

 

همچنین مردم با حمل پلاکاردهایی یاد شهدای غزه و فلسطین شریف همچنین سالار شهیدان مقاومت شهید سلیمانی و دیگر شهدای گرانقدر شهرستان صومعه‌سرا رنگ و بوی ویژه به این راهپیمایی بزرگ بخشیدند همچنین حمل پرچم‌های زیبای ایران و فلسطین در این مراسم به زیبایی‌ها افزوده است.

 

مردم متدین، خداجو، بصیر، انقلابی و روزه‌دار شهرستان صومعه‌سرا پیش از ظهر آدینه با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان دادند که اهل حماسه سازی‌های بزرگ هستند و با مشت‌های گره کرده خود فریاد می‌زنند «فلسطین تنها نیست».

 

 

«محمد رهبر» یکی از جوانان حاضر در راهپیمایی اظهار کرد: روز قدس یکی از برجسته‌‌‌‌‌ترین یادگارهای امام عزیز ماست؛ نشانه‌‌‌‌‌ی دلبستگی انقلاب و دلبستگی ملت ما به ماجرای قدس شریف و ماجرای فلسطین است.

 

وی با بیان اینکه به برکت روز قدس، این نام را ما توانستیم هر سال در دنیا زنده نگه داریم افزود: این حرکت عظیم در دنیای اسلام روزبه‌روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

 

این جوان صومعه‌سرایی گفت: مردم صومعه‌سرا به صحنه آمدند تا بار دیگر نشان دهند که مردم مظلوم فلسطین تنها نیستند.

 

یکی از افراد حاضر در راهپیمایی با بیان اینکه باید با تمام قدرت، فریادهای خود را بر سر دشمن بکوبیم تصریح کرد: مشت گره کرده من پُتکی بر سر دشمن است و دشمن از این حضور و فریاد مردم می هراسد.

 

وی با اشاره به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی بیان کرد: خوشبختانه مردم شریف صومعه‌سرا در همه صحنه های انقلابی اعم از راهپیمایی ها و انتخابات حضور پرشوری دارند.

 

 

«محمد نعمتی» با گرامیداشت روز قدس تصریح کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با نام روزقدس مزین شد تا تدبیراندیشمندانه امام راحل در جهت ایجاد همدلی مسلمانان سرتاسر دنیا فارغ از ملیت، رنگ و فرهنگ، که مظلومیت و آزادگی را فریاد می‌زنند؛ محقق گردد.

سرپرست فرمانداری صومعه‌سرا افزود: روز قدس موجب انسجام و یکدلی مسلمانان جهان و مایه دلگرمی مضاعف دربین آنان شد.

 

حجت‌الاسلام«محمدمهدی راشدی نوری» گفت: در روز جهانی قدس که میراث ماندگار امام راحل است، مردم عزیز و بزرگوار در سراسر کشور اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ روز قدس ، بار دیگر استکبار و صهیونیستها را ناامید کردند.

 

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دشمن باید بداند که خشم مردم ایران از مستکبران جهان تمامی ندارد تصریح کرد: شعله خشم مردم از دشمن همیشه فروزان است و دشمن نمی تواند با هیچ برنامه ای در صفوف منظم شیعه و سنی رخنه ایجاد کند.

 

گفتنی است، امروز همه مردم انقلابی به میدان آمده بودند تا پیام خود یعنی آمریکا و اسرائیلی هیچ غلطی نمی توانند بکنند و آزادی قدس نزدیک است را به جهانیان مخابره کنند.

 

کد خبر 1170766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha