هدف تشکیل اسرائیل نابودی اسلام است / غزه به مدد جمهوری اسلامی امروز مسلح شد

حجت الاسلام شیرازی گفت: هدف تشکیل رژیم اسرائیل برای نابودی اسلام است و این مسئله محدود به فلسطین و جغرافیایی فلسطین نیست و اسرئیل زمانی با حمایت انگلیس و بعدها با آمریکا و سایر کشورهای اروپایی ها تلاش می کنند تا به حیات خود ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «علی شیرازی» امروز (9 اردیبهشت ماه) در سخنرانی راهپیمایی روز جهانی قدس شهر اردبیل گفت: ظلم در هر کجا رخ دهد علیه مظلوم همیشه محکوم است و امروز سرزمین های فلسطین تحت اشغال رژیم صهونیست قرار گرفته و سال های ملت فلسطین را به خاک و خون کشیده اند.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع تصریح کرد: اسرائیل در ابتدا 78 درصد فلسطین رو اشغال کردند اما در سال های 1995 و 1997 به 100 درصد رسید که هدف این تشکیل دولت در فلسطین برای بی ثباتی در خاورمیانه و غرب آسیا بود و توانستند مانع پیشرفت، رشد و ترقی امت اسلامی شوند.

 

وی ادامه داد: هدف تشکیل رژیم اسرائیل برای نابودی اسلام است و این مسئله محدود به فلسطین و جغرافیایی فلسطین نیست و اسرئیل زمانی با حمایت انگلیس و بعدها با آمریکا و سایر کشورهای اروپایی ها تلاش می کنند تا به حیات خود ادامه دهد.

 

حجت الاسلام شیرازی بیان کرد: متاسفانه برخی از طاغوت های منطقه در حکام کشورهای اسلامی نیز اسرائیل را همراهی کردند که زیر ساخت های سرزمین فلسطین را نابود کنند اما ملت فلسطین بیدار هستند و با انتفاضه خود در برابر خائنان ایستاده اند.

 

وی اظهار داشت: اسرائیل محدود به تشکیل در سال 1948 نبود بلکه اتاق فکر انگلیسی ها تصمیم داشتند که مسلمانان را نابود کنند و با هجرت یهودیان به سرزمین فلسطین در برابر اسلام ناب محمدی قرار بگیرند.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: زمانی که این دولت شکل گرفت و صهیونیست ها قدرت خود را تثبیت کردند و در سال 1967 وارد جنگ با اعراب شدند و منجر به شکست کشورهای عرب در یک روز شد فکر کردند که اسرائیل می تواند یکه تازمیدان در برابر اسلام باشد.

 

حجت الاسلام شیرازی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 با حضور ملت ایران به رهبری حکیم عارف دشمن شناس حضرت امام خمینی به پیروزی رسید و این انقلاب که یک انقلاب شعیه با رهبریت شعیه بود اولین گام خود را با حمایت از ملت مظلوم فلسطین را آغاز کرد زیرا هیچ کشور سنی از فلسطین حمایت نمی کردند.

 

وی اذعان داشت: پرچم حمایت از ملت فلسطین توسط یک انقلاب شیعه آغاز شد و امروز شاهد هستیم که ملت فلسطین توانسته با جان گرفتن دوباره به نابودی اسرائیل امیدوار باشد تا سرزمین خود را باز پس گیرند.

 

حجت الاسلام شیرازی تاکید کرد: زمانی که انقلاب اسلامی در ایران پیروز شد اولین سفارت فلسطین در کشورهای اسلامی در ایران تشکیل و پرچم سفارت اسرائیل به پائین کشید شد تا پرچم فلسطین سربلند در یک حکومت شیعی بر فراز باشد و این مهم همزمان با سفر یاسر عرفات به ایران بود.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع یادآور شد: اما تاریخی ترین اقدام حمایتی از ملت مظلوم فلسطین اقدام انقلابی امام خمینی (ره) بود که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را  روز جهانی قدس و روز حمایت مظلوم فلسطین نامید و این اقدام حرکتی برای برهم زدن حرکت های نظام استکباری شد.

 

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد: البته برخی انتقاد می کردند که این حرکت چه تاثیری می تواند در دنیا داشته باشد البته این سخنان را به راهپیمایی 22 بهمن هم می گفتند اما تاثیر این حرکت عظیم انقلابی را امروز شاهد هستیم و هیم حرکت ها زمینه شکست های اسرائیل در منطقه را فراهم کرد.

 

وی اعلام داشت: امروز ملت ایران در پشت سر ارزش های دین، ولایت و در مسیر آرمان های امام خمینی (ره) و ولی فقیه امام خامنه ای ثابت قدم ایستاده اند و با تضعیف شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه دشمنان به دلیل ترس از حضور در راهیپمایی روز قدس برای حضور کمرنگ نقشه ها و توطئه ها را از طریق رسانه های تبلیغاتی با جنگ روانی از ماه ها قبل پیگیری می کردند.

 

حجت الاسلام شیرازی افزود: اما کوری چشم دشمنان نه حتی ملت های مسلمان به مردم در قلب اروپا به حمایت از فلسطین به پا خواسته اند و از آنها حمایت می کنند و امروز اثرات این راهپیمایی را می بینیم زمانی فلسطینان با دست های خالی جنگ می کردند اما امروز غزه با مدد حمایت جمهوری اسلامی با تلاش نیروی قدس و زعامت ولایت فقیه و شهید حاج قاسم سلیمانی مسلح شده و کرانه باختری در حال تجهیز شدن است.

 

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع عنوان کرد: اسرائبیل روزی خود را ارتش چهارم دنیا معرفی می کرد اما امروز در داخل خود اسرائیل می داند که حکومت دوامی ندارد و همانگونه که  18 شهریور 1394 رهبر حکیم انقلاب حضرت امام خامنه ای اعلام کرد رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید و 7 سال گذشته و 18 سال مانده و امروز اتاق های فکر اسرائیل اعلام کرده اند که از آن زمانی که رهبر ایران گفته سقوط اسرائیل زودتر واقع خواهد شد.

 

کد خبر 1170770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha