خروش مردم ایلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

مردم استان ایلام امروز در روز جهانی قدس با حضور و خروش پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی، حمایت قاطع از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی فریاد و اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، امروز نهم اردیبهشت ما خیابان ها و محل های راهپیمایی در ایلام، شاهد خروش مردم شهید پرور و ولایی این استان از مردم مظلوم فلسطین، آرمان قدس شریف و انزجار از رژیم غاصب اسرائیل بود.

 

امروز در روز جهانی قدس، همه آمده بودند، پیرو جوان، زن و مردم و کودکان و نوجوانانی که رویش های انقلاب بودند، همه آمده بودند تا فریاد مظلومیت مردم فلسطین را بر سر رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار و مدعیان حقوق بشر سر داده و اعلام کنند که مردم ایلام و ایران اسلامی حامی مظلومان جهان است.

 

 مردم روزه‌دار و ولایی استان ایلام از ساعت ۱۱ صبح امروز راهپیمایی خود را در روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در چهارراه رسالت این شهر آغاز و بعد از طی مصافت خیابان های آیت الله حیدری، میدان شهید کشور، بلوار آزادی با شکوه هر چه تمام تر و با خلق صحنه های زیبا از اتحاد و همدلی و ولایتمداری و دفاع از مظلومان جهان برای شرکت در نماز جمعه راهی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام شدند.

 

راهپیمایان ایلامی در روز جهانی قدس با سردادن شعارهایی ازجمله شعار «ملت ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «شعار رهبر ما مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «گوش‌به‌فرمان توایم خامنه‌ای ما همه سرباز توایم خامنه‌ای»، «این‌همه به لشکر آمده به امر رهبر آمده» ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و حمایت از مردم مظلوم فلسطین با دیگر با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در آزادسازی قدس شریف تجدید میثاق کردند.

 

آنچه امروز بیش از همه در این راهپیمایی کم‌نظیر به نمایش درآمد حضور جوانان و نوجوانان روزه‌داری بود که دوشادوش سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی شرکت کرده و ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دادند.

 


در پایان این راهپیمایی قطعنامه پایانی روز جهانی قدس  قرائت شد که با تکبیر مردم روزه دار و راهپیمایان ایلامی مورد تائید قرار گرفت و همچنین پرچم آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی نیز در پایان این مراسم به آتش کشیده شد.

 

بر اساس این گزارش راهپیمایی‌ روز جهانی قدس در مرکز شهرستان ها، بخش های مختلف در ۳۵ نقطه استان با حضور اقشار مختلف مردم روزه دار و ولایی استان ایلام با شکوه هر چه تمام تر برگزار شده است.

 

 

کد خبر 1170783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha