جنایت صهیونیست‌ها با چراغ سبز سازمان‌های بین‌المللی و سکوت خائنانه شاه‌نشین‌های مرتجع منطقه انجام می‌شود/ روز قدس، مسئله فلسطین را تبدیل به موضوعی بشر

مظفر گفت: جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین با حمایت استکبار جهانی و چراغ سبز سازمان‌های بین المللی به ویژه سکوت خائنانه شاه‌نشین‌های مرتجع منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسین مظفر» امروز (جمعه ٩ اردیبهشت) در جمع راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس در شهر گرگان اظهار کرد: از زمان برنامه ریزی برای اشغال فلسطین و قیمومیت انگلیس ۱۰۴ سال است که می‌گذرد. همچنین از زمان تقسیم فلسطین به دو بخش عربی و عبری و تشکیل دولت صهیونیستی با حمایت آمریکای جنایتکار ۷۵ سال گذشته است.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۷۵ سال است که سرزمین فلسطین با دسیسه سلطه‌گران به ویژه انگلیس خبیث به اشغال صهیونیست‌ها درآمده است و اراضی و خانه های این ملت از سوی این مستکبران مصادره شده است.

 

وی بیان کرد: از آن روز سیاه که به نام روز نکبت نامگذاری شده تا امروز  خانه و کاشانه و مزارع فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی اشغال و این مردم مظلوم از موطن خود آواره می‌شوند.

 

مظفر ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای رسیدن به اهداف شوم و سلطه خود به ویژه برای تصرف بیت المقدس و قدس شریف از هیچ جنایتی فروگذار نکرده است. این جنایت‌ها با حمایت استکبار جهانی و چراغ سبز سازمان‌های بین المللی به ویژه سکوت خائنانه شاه‌نشین‌های مرتجع منطقه انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در طول جریان مذاکرات که سران مرتجع عرب برای حل مشکلات فلسطین پادرمیانی کردند و قراردادهایی که بین اعراب و اسرائیل با عنوان صلح و سازش بسته شد همواره امتیازات بیشتری به صهیونیست‌ها دادند و کلاه گشادی برسر ملت فلسطین گذاشتند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: این به اصطلاح پادرمیانی‌ها و میانجی‌گری‌ها جز اتلاف وقت و ضربه زدن به ملت فلسطین دستاورد دیگری برای این مردم نداشتند. هرچند در همان آغازین روزهای اشغال صهیونیست‌ها برخی کشورهای عربی لشکرهایی تشکیل دادند اما شکست ذلیلانه ای خوردند.

 

وی گفت: کار به جایی رسید که جمعیت ۵ هزار نفری یهود الان به ۶ تا ۷ میلیون نفر رسیده و جمعیت حدود ۷ میلیون نفری فلسطینیان آواره و سرگردان شده‌اند. در چنین شرایطی امام خمینی (ره) در گرد و غبار این جنایت و سکوت و سازش و قراردادهای صلح و مذاکره، فریاد بلندی برآورد و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

 

مظفر خاطرنشان کرد: نامگذاری روزی به نام قدس، اقدامی مدبرانه و هوشمندانه بود تا جاییکه این روز، یک روز شناخته شده نه فقط در جهان اسلام بلکه در نظام بین المللی است. امام خمینی (ره) با اعلام این روز، پیشتازی مقابله با رژیم صهیونیستی را نشان دادند.

 

وی اظهار کرد: با این اتفاق مسئله فلسطین از حصار و محدوده جغرافیایی یک کشور خارج و به یک مسئله انسانی و بشری و البته بین المللی تبدیل شد. امام خمینی (ره) با ژرف اندیشی پیامبرگونه خود توطئه‌های رژیم صهیونیستی را برملا کرد.

 

مظفر با طرح این پرسش که مبارزه فلسطینی‌ها با رژیم صهیونیستی چه ربطی به ایران دارد، افزود: برخی تصور می‌کنند این یک دعوای عبری و عربی بر سر یک سرزمین است و متاسفانه این تفکر انحرافی در برخی دانشگاهیان ما نیز رسوخ کرده است.  اتفاقا رژیم صهیونیستی خواهان همین تصور و تفکر است که در بین ملت های مسلمان، مسئله فلسطین در این حد تنزل پیدا کند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: نامگذاری این روز از سوی امام خمینی (ره) به نام روز جهانی قدس و عنوان غده سرطانی برای رژیم صهیونیستی نشان از یک توطئه عجیب و غریب و پیچیده دارد. بیت المقدس برای همه ادیان الهی از جمله مسلمانان دارای احترام و جایگاه ویژه ای است.

 

وی افزود: بیت المقدس یا حرم شریف مربوط به سه دین مسیحیت، یهودیت و اسلام است و از این حیث خاستگاه ظهور و بروز پیامبران الهی و مدفن بسیاری از آنان بوده است. بیت المقدس محل صور اسرافیل و محل ظهور منجی و موعود آخرالزمان و محل معراج رسول خدا (ص) است و تلاش صهیونیست‌ها برای تسلط بر این منطقه، فقط یک دعوای سرزمینی نیست.

 

 

کد خبر 1170787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha