ایران حامی اقدام کنندگان علیه اسرائیل است

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرموده اند هر کشوری بخواهد علیه اسرائیل اقدامی داشته باشد ملت ایران از او حمایت می‌کند، گفت: اسرائیل به خوبی می داند که این فرمایش رهبری کاملا جدی است و نابودی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «غلامحسین تسخیری» امروز (جمعه ۹ اردیبهشت) در تجمع راهپیماییان روز قدس در شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی در ۷۴ سال گذشته انواع ظلم ها را به ملت فلسطین روا داشته که به امید خدا پایان عمرش نزدیک است.

 

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران با اشاره به آیات قرآن کریم در باب شکست کفار از مسلمانان، افزود: در سوره اسرا خداوند وعده داده که صهیونیست ها سیلی محکمی از مسلمانان خواهند خورد.

 

وی با بیان اینکه امام راحل بارها کشورهای اسلامی را به اتحاد در برابر اسرائیل فراخواندند تا ریشه آنان خشک شود، اظهار کرد: ولی امر مسلمین نیز وعده نابودی صهیونیست را دادند که انشاالله به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

 

حجت الاسلام تسخیری با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب فرموده اند هر کشوری بخواهد علیه اسرائیل اقدامی داشته باشد ملت ایران از او حمایت می‌کند، ادامه داد: اسرائیل به خوبی می داند که این فرمایش رهبری کاملا جدی است و نابودی رژیم صهیونیستی را در پی خواهد داشت.

 

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکا فقط در سال های اخیر تهدید می کند و هرگز جرات اقدامی نداشته است، تصریح کرد: پاسداران سپاه عین الاسد را مورد هدف قرار دادند اما آمریکایی ها هرگز جرات پاسخ نداشتند زیرا از پاسخ کوبنده ایران بیمناک بودند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: صهیونیست ها امروز اعتراف کرده اند که دیگر امیدی به حمایت اروپایی ها ندارند و جهان علیه اقدامات آن ها جبهه گرفته است.

 

کد خبر 1170847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha