نابودی رژیم اسرائیل نزدیک است

حجت‌الاسلام مهدی طائب گفت: راهپیمایی روز قدس در این سال ها سبب شده تا موج بیداری در تمام جهان رخ دهد و اسرائیل باید بداند نابودی آن نزدیک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده قرارگاه عمار  در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع مردم زنجان اظهار کرد: خداوند می فرماید، کسانی که پیامبر را قبول دارند حق تنها گذاشتن او را ندارند، حق ندارند جان خود را بر جان او ترجیح دهند؛ یعنی باید در راه پیامبر و آرمان‌های او اقدام عملیاتی کند.

 


حجت الاسلام مهدی طالب گفت: امام حسین(ع) جان خود را بر جان رسول اکرم(ص) ترجیح نداد و نگفت دین از بین برود، اما اولین چیزی که روز عاشورا مبتلا شدند عطش بود، دوم به سختی شدید و سوم به مخمصه مبتلا شدند که این مشکل راه حل نداشت.

 


حجت‌الاسلام طائب عنوان کرد: امروز که شما در این راهپیمایی حضور یافته‌اید دشمنان خداوند عصبانی شدند، در قران ذکر شده که شدیدترین دشمنی علیه مومنان، پیامبر، علیه اهل عصمت و طهارت از ناحیه یهود است و امروز این قدم هایی که شما برداشته اید اسرائیل را عصبانی کرده است، پس هر قدمی که برداشته اید برایتان عمل صالح نوشته‌اند.

 


رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه باید بدانید هر چه جهان به اسلام نزدیک شود سامان یافتن بشریت نزدیک می شود، گفت: جهان هر چه از اسلام دور شود نابسامانی بشریت در پی خواهد داشت. امروز چیزی که در برابر اسلام ایستاده و محوریت را برعهده گرفته است آمریکا و اسرائیل است. مقام معظم رهبری در یکی از سخنرانی ها فرمودند، اگر آمریکایی ها یک روزی بفهمند که این صهیونیست‌ها چه باری از آن‌ها کشیده‌اند انتقام سختی از صهیونیست ها خواهند گرفت.

 


وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ملت ایران است گفت: تحریم آمریکا به ضرر خود آن ها تمامت شد و ۴۳ سال است آمریکا در حال ضرر است، اما آیا عقلشان نمی رسد؟ چرا می دانند اما صهیونیست ها اجازه این کار در رفع تحریم ها را به آمریکا نمی دهند، غالب حاکمیت اقتصادی آمریکا، صهیونیست ها هستند.

 


فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه در آلمان روز قدس که آغاز می شود هیچ کسی حق ندارد علیه صهیونیست حرف بزند و تنها می تواند در ارتباط با فلسطین شعار دهد، گفت: اگر یک جمله مرگ بر اسرائیل بگویند همه قتل عام می شوند. بنابراین با تمام این امور مشخص می شود که محوریت مبارزه علیه اسلام؛ اسرائیل است. چراکه قومی که علمدار کفر است و پرچم را بالا نگه داشته اسرائیل است.

 


حجت‌الاسلام طائب با بیان اینکه حرکت حضرت امام راحل حرکت مستضعفین بود، گفت: ایشان فرمود اگر می خواهید مستضعفین را بر مستکبرین غلبه دهید باید محور عملیاتی استکبار را نابود کنید. چراکه از این مار هر چه دم بزنید دم دیگری در خواهد آورد.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس در این سال ها سبب شده تا موج بیداری در تمام جهان رخ دهد و اسرائیل باید بداند نابودی آن نزدیک است.

کد خبر 1170865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha