تجلیل از فعالان نهج البلاغه کشور

روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه، همایش تجلیل ۱۰ نفر فعالان در زمینه نهج البلاغه ای کشور در غرفه نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، روز چهارشنبه هفتم اردیبهشت ماه، همایش تجلیل ۱۰ نفر فعالان در زمینه نهج البلاغه ای کشور در غرفه نهضت جهانی نهج البلاغه خوانی برگزار شد. مهمانان این جلسه و کسانی که مورد تقدیر قرار گرفتند اعم از علما و روحانیونی همچون آیت‌الله دین‌پرور رئیس بنیاد نهج البلاغه و شاعرانی همچون محسن سلطانی و مداحانی همچون ذاکر اهل بیت حاج مهدی منصوری و برادر علی اکبر حائری بودند که هر کدام به سهم و نوبه خود در زمینه های مختلف مشغول ترویج و گسترش مفاهیم و معارف نهج البلاغه هستند.
 
 
در بخش دیگر این همایش، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع به عنوان موسس نهضت جهانی البلاغه خوانی به بیان نکاتی پیرامون مبنای حرکت نهضت و هدف از برگزاری این همایش تجلیل ایراد نمودند.
 
 
قسمتی از همایش نیز اختصاص داشت به فرمایشات دکتر معاف، معاون بخش عترت وزارت ارشاد اسلامی که در مورد اهمیت و جایگاه مسئله ی ترویج و گسترش مفاهیم دینی و بازگشت به این مفاهیم نکاتی را بیان داشتند.
 
 
 
در پایان مراسم نیز مداح اهل بیت حاج مهدی منصوری تذکر فضائل و مناقب امیرالمومنین علیه السلام در قالب مدیحه سرایی پرداختند
کد خبر 1170953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha